Aflevering van je bestelling

Abbas

Bestelprocedure duidelijk en prima verlopen.

Verwachting van je bestelling

De bestelling is prima afgeleverd.
Ik had echter beter verwacht van de retap flessen qua design, als je in het licht kijkt, dan zie je strepen in het glas (cirkels).
Dus de flessen zijn...
De bestelling is prima afgeleverd.
Dus de flessen zijn niet super glad en helder. Veel glazen potten of goedkope flessen hebben dat niet.

Heb je nog tips voor ons?

Als je flessen aanbiedt van topkwaliteit en topprijs, dan moet je dat aan alles kunnen zien. Dus het glas glad gepolijst.

Contact en verloop bestelling goed

Verwachting van je bestelling

In goede orde ontvangen+ helaas door de drukte bij Post.nl 4 dagen te laat.

is zo oke

Contact en verloop bestelling goed

Verwachting van je bestelling

In goede orde ontvangen+ helaas door de drukte bij Post.nl 4 dagen te laat.

is zo oke

Uitstekend

Ja

Mieke

Makkelijk te vinden en de site is erg overzichtelijk. Bestelling was niet compleet geleverd. Ik heb er over gebeld, kreeg een ontzettend vriendelijke meneer aan de lijn, en binnen no time had ik de... Makkelijk te vinden en de site is erg overzichtelijk. Bestelling was niet compleet geleverd. Ik heb er over gebeld, kreeg een ontzettend vriendelijke meneer aan de lijn, en binnen no time had ik de rest van mijn bestelling binnen.

Service is super!

Heb je nog tips voor ons?

Functionaliteit van de webshop is goed. Levering oké. Kwaliteit van het product niet goed. Op klachten geen reactie ontvangen. Had gisteren een mail gestuurd, dat ik alles retour wil senden, nog... Functionaliteit van de webshop is goed. Levering oké. Kwaliteit van het product niet goed. Op klachten geen reactie ontvangen. Had gisteren een mail gestuurd, dat ik alles retour wil senden, nog geen reactie gehad.

Verwachting van je bestelling

Is heel erg tegen gevallen. Een fles meteen naar ontvangst gebroken. Deksel zit niet lekker op de karaf. Die sok voor om de drinkflessen slaat nergens op: de fles staat dan niet meer netjes recht en... Is heel erg tegen gevallen. Een fles meteen naar ontvangst gebroken. Deksel zit niet lekker op de karaf. Die sok voor om de drinkflessen slaat nergens op: de fles staat dan niet meer netjes recht en stabil.

Bestelling na bijna een we week nog niet ontvangen. Geen aanrader.

Verwachting van je bestelling

Zal gewoon goed zijn, mocht ik het nog ontvangen.

Zeer tevreden. Werd zelfs gebeld met de vraag in welke kleur ik de extra doppen (gratis bij bestelling) wilde hebben. Super!

Verwachting van je bestelling

Mooie flessen, met een goed gevoel!

Ilse van der Plas

De website ziet er heel mooi en overzichtelijk uit. Jammer dat ik (via e-mail adres van mijn partner) geen antwoord op de vraag had gekregen hoe ik de zomeraanbieding van 2 gratis doppen kon... De website ziet er heel mooi en overzichtelijk uit. Jammer dat ik (via e-mail adres van mijn partner) geen antwoord op de vraag had gekregen hoe ik de zomeraanbieding van 2 gratis doppen kon bestellen. Een week later keek ik nog een keer op de site en zag dat dat via opmerkingen moest.

Verwachting van je bestelling

Ging heel snel. Jammer dat het magazine Retap Water en Lifestyle er niet bij zat! Aangezien dat wel vermeld stond op de website! Mochten jullie dat alsnog willen versturen dan graag met een grijze... Ging heel snel. Jammer dat het magazine Retap Water en Lifestyle er niet bij zat! Aangezien dat wel vermeld stond op de website! Mochten jullie dat alsnog willen versturen dan graag met een grijze sleeve voor de 500 ml fles. Uiteraard betaal ik dan de sleeve, zonder verzendkosten?

Ging allemaal zeer soepel.

Verwachting van je bestelling

Ik was blij om geen plastic te vinden.