Aflevering van je bestelling

André de Jong

was makkelijk online te vinden, bestelling ging ook goed.

Heb je nog tips voor ons?

Het zou fijn zijn dat je , als je een bestelling hebt gedaan, een bevestigingsmail zou krijgen over je bestelling met daarbij de verwachte levertijd.
En wat sneller reageren op vragen zou ook...
En wat sneller reageren op vragen zou ook fijn zijn.(duurde een week )

Frank Andriesse

Als de beoordeling er eerder is dan het bestelde product ….… wat moet ik dan nog zeggen????

Makkelijk gevonden wat ik zocht. Bestelling werd ook snel geleverd. Erg prettig.

Alles was goed verpakt. I

Heb je nog tips voor ons?

k vind wel dat de sokjes bijv. erg duur zijn. Zou leuk zijn als je die er bij krijgt wanneer je aan je derde sokje toe bent. En op de website zag ik een sokje met een druksluiting. Op de foto hangt... k vind wel dat de sokjes bijv. erg duur zijn. Zou leuk zijn als je die er bij krijgt wanneer je aan je derde sokje toe bent. En op de website zag ik een sokje met een druksluiting. Op de foto hangt ie aan een kinderwagen. Deze zag ik nergens terug in de shop.

Mond op mond reclame. Vlotte levering.

Verwachting van je bestelling

Bestelling is goed verpakt bij mij aangekomen.

Heb je nog tips voor ons?

De dop van de fles gaat wel erg gemakkelijk los. Als de fles vol zit, wil je dop niet sluiten. De dop sluit wel als het water niveau een stukje onder de dop staat. Als de fles in de houder van de... De dop van de fles gaat wel erg gemakkelijk los. Als de fles vol zit, wil je dop niet sluiten. De dop sluit wel als het water niveau een stukje onder de dop staat. Als de fles in de houder van de schoudertas zit en je moet even rennen, vliegt de dop ervan af. Dat merk je vanzelf want je kleding wordt nat.

Goed vindbaar. Duidelijke website. Eenvoudig het juiste product gevonden.
Ik heb twee aanmerkingen:
Goed vindbaar. Duidelijke website. Eenvoudig het juiste product gevonden.
Ik heb twee aanmerkingen:
Allereerst stond bij bezorgopties naast een pakketlevering in Nederland voor een euro of 4, ook een pakketlevering in Nederland die gratis was. Als ik daarop klikte, want dat kon ik ondanks mijn bestelling van rond de tien euro, dan zag ik dat direct terug in de totaalprijs. Ik heb de betaalde bezorgingsoptie gekozen, omdat ik ergens op de website al had gelezen dat dit erbij hoorde als ik onder een bepaald bedrag zou bestellen. Daarnaast wilde ik mijn bestelling graag snel ontvangen en ik dacht dat die gratis-optie een foutje was en dat die aanvinken de boel zou vertragen omdat het niet klopt.
Het tweede ding is dat ik ervoor koos om mijn bestelling bij een afhaalpunt op te halen, maar dat het pakketje plots toch bij mij op de deurmat lag. Misschien omdat het door de brievenbus paste? Op de factuur staat wel het adres van het afhaalpunt.

Een goed punt is overigens nog dat ik de verkeerde kleur sleeve had gekozen en dat jullie dit nog voor mij hebben gewijzigd nadat ik de volgende ochtend een e-mail hierover had gestuurd.

Ja, uitstekend.

Heb je nog tips voor ons?

Wat ik hierboven al schrijf.
Bekijk die gratis bezorgoptie even, als jullie het nog niet zelf hebben ontdekt.
Als je toch naar mijn huisadres verzend in plaats van naar het afhaalpunt,...
Wat ik hierboven al schrijf.
Als je toch naar mijn huisadres verzend in plaats van naar het afhaalpunt, is het fijn om daar van te voren een bericht over te ontvangen.

Aleks

Ik heb een twee flessen in verschillende maten (500ml voor thuis en 800ml voor kantoor) en meerdere karaffen (met verschillende kleur doppen) voor werk/thuis gekocht bij ze.

Verwachting van je bestelling

Top producten en staan erg stijlvol in huis en kantoor. Zeker de flessen met de sleeve in vergelijking met een plastic fles/bidon. De verschillende kleuren doppen zijn ook leuk. Heb inmiddels een... Top producten en staan erg stijlvol in huis en kantoor. Zeker de flessen met de sleeve in vergelijking met een plastic fles/bidon. De verschillende kleuren doppen zijn ook leuk. Heb inmiddels een heel collectie thuis.

Heb je nog tips voor ons?

Een optie om als consument (dus niet zakelijk) je eigen logo/text op de flessen te laten zetten zou top zijn. Zeker als geschenk!

Mooie en nette overzichtelijke webshop. Eenvoudig te bestellen en snel geleverd.

Verwachting van je bestelling

Ja, dit is keurig verlopen. Geen onnodige verpakkingsmaterialen of bergen met flyers.

Goede klantenservice en producten. Helaas heb ik al 2 flessen kapot gekregen maar dat ligt meer aan mezelf denk ik.

Verwachting van je bestelling

nee, maar het is goed opgelost.

meer variatie

Henk

Erg tevreden. Was makkelijk te vinden en we waren getipt. Het bestellen ging makkelijk en de dag daarna hadden we het al in huis.

Verwachting van je bestelling

Eigenlijk iets beter dan verwacht. Gelukkig geen plastic opvul materiaal, maar de fles was gewoon net verpakt met een kartonnen omhulsel.

Heb je nog tips voor ons?

Geen tips, blijf lekker doorgaan zo!!!

Verwachting van je bestelling

De kleuren waren anders. Maar naar ruiling binnen gezin goed

Via winter fair Rotterdam. Eerste gekocht nu extra