Aflevering van je bestelling

Carolien

Overzichtelijke site, bestelling is snel geplaatst

Verwachting van je bestelling

Levering binnen een paar dagen. Heel blij met mijn Retap flessen. Mooi design, handige antilek dop,

Chiel

Nee

Ton van 't Oosten

Helaas ging het mis met bestelling. Track en Trace-loos. Het flesje bleek ontraceerbaar en is dus niet geleverd. Na wat gemail is de tweede maal prima afgeleverd. Het contact is vriendelijk en... Helaas ging het mis met bestelling. Track en Trace-loos. Het flesje bleek ontraceerbaar en is dus niet geleverd. Na wat gemail is de tweede maal prima afgeleverd. Het contact is vriendelijk en uitnodigend.

Verwachting van je bestelling

Ik verwachte een kwaliteitsproduct. Dat is het in eerste blik zeker. Mooi vormgegeven en doordacht ontwerp. Ik ga in her gebruik merken hoe het bevalt.

Heb je nog tips voor ons?

Aandacht in algemene media zoeken.

Sanne

Simpele site. Makkelijk vindbaar (wel weg bij bol.com?) Levering heel snel. Goede actie met garantie op gebroken flessen.

anjo --- wiltink

Goede indruk, makkelijk te vinden

ja

Goed gevonden, snel besteld (als was het moeilijk om een kleur te kiezen) en zeer snel geleverd.

Verwachting van je bestelling

snel en goed ontvangen. Leuke doos om te openen. Met uitleg enzo erbij.

Uiterst transparant en vlot.

Verwachting van je bestelling

Een mogelijkheid om een datum van levering te kunnen kiezen zou nognoeen een verbetering zijn.

Heb je nog tips voor ons?

Bekijk of leveringskosten naar België kunnen vervallen boven een bepaald bedrag.

Superservice

Wim Aarts

Gemakkelijke bestelling proces
Ik had enkele vragen en daarop werd snel gereageerd

Verwachting van je bestelling

Bestelling mooie en ecologisch verpakt

Heb je nog tips voor ons?

Doe zo verder , kwaliteits product

Sofieke Wieringa

Snelle levering, goed verpakt, leuke verrassing door extraatje, goede prijs, goede informatie.

Verwachting van je bestelling

Meer dan dat. Zat verpakt in mooie tasjes met daarin als extraatje een setje drinkpoeders.

Sleeves in meer kleuren