Aflevering van je bestelling

Goede service!

Verwachting van je bestelling

Alles naar behoren ontvangen!

Heb je nog tips voor ons?

Let op wat er verstuurd wordt

Mooi merk, goed verhaal. Makkelijk te bestellen via de webshop.

Verwachting van je bestelling

Mooie flesjes, alleen jammer dat 1 flesje lek is bij de dop. En bij het andere flesje schiet de dop van de fles in je tas. Niet erg pratisch.

Heb je nog tips voor ons?

Heb al twee mailtje gestuurd over de flesjes, maar helaas nog steeds geen reactie....... Zou wel netjes zijn als je antwoord terug krijgt.

Vindbaarheid en levering geen probleem. Ben wel heel ontgoocheld over product. Eerst: vroeg een gele dop en een groene. Er zaten er 4 groene in de doos. Dit was mijn tweede aankoop van de... Vindbaarheid en levering geen probleem. Ben wel heel ontgoocheld over product. Eerst: vroeg een gele dop en een groene. Er zaten er 4 groene in de doos. Dit was mijn tweede aankoop van de retapfles. Eerste aankoop was in een winkel in Nederland. Fles deed het goed. Plots stuk in handtas. Wou een nieuwe, omdat ik er graag uit dronk. Kocht er twee via de website: voor mezelf en zoon. Nieuwe fles op enkele dagen na aankoop stuk, en tweede flesje dop eraf en boeken nat. Ik draag nochtans zorg voor mijn spullen. De dopjes ( en had er 4) vinden dit keer geen goeie sluiting. Dus, dit keer veel geld voor geen resultaat, want durf het tweede flesje niet meer te gebruiken. Spijtig, want zag het model graag. Had factuur al weggegooid. Ik zou het waarderen mochten jullie ergens nog voor een tegemoetkoming kunnen zorgen.

Zie hoger

Chien Meurs

Een medewerker van Retap Store heeft contact met mij opgenomen toen bleek dat mijn pakket niet was bezorgd. Ik heb het pakket nu wel ontvangen. Hartelijk bedankt!

Verwachting van je bestelling

De kan en het flesje waren goed verpakt en zien er mooi uit

Heb je nog tips voor ons?

Heel goed dat jullie contact opnemen als het pakket niet bezorgd wordt

Het is wel lastig vindbaar maar verder top. Het enige is dat de bovenkant van de flessen net iets te groot zijn om er fijn uit te drinkenaar dat is een detail

Was perfext

You’re a winner

Ik vind de fles mooi gevormd. De dop sluit niet heel goed als je de fles ondersteboven houdt. Drink makkelijk. Zit goed in je handen.

Verwachting van je bestelling

Retap was goed afgeleverd.

Heb je nog tips voor ons?

Ik gebruik retap met sporten. Als je vermoeid bent en dan de dop met vochtige handen en beetje minder controle over ja handen is het lastig om de dop er af te halen. Is het mogelijk om een soort... Ik gebruik retap met sporten. Als je vermoeid bent en dan de dop met vochtige handen en beetje minder controle over ja handen is het lastig om de dop er af te halen. Is het mogelijk om een soort sportdop te maken voor de retap fles.

Mooie flessen die niet snel stuk gaan. Fijn dat er bij de levering geen onnodige plastic verpakkingen gebruikt worden.

Verwachting van je bestelling

De bestelling voldoet aan verwachting

Cy

Meer dan twee weken geleden twee flessen besteld maar helaas nog steeds niets ontvangen. Na meerdere pogingen mailen en bellen helaas nog steeds geen reactie ontvangen of het nog geleverd wordt of... Meer dan twee weken geleden twee flessen besteld maar helaas nog steeds niets ontvangen. Na meerdere pogingen mailen en bellen helaas nog steeds geen reactie ontvangen of het nog geleverd wordt of dat ik mijn geld terug krijg. Zeer teleurgesteld in Retapstore

Bestelling niet ontvangen.

Heb je nog tips voor ons?

Producten leveren volgens afspraak na betaling van de klant en communicatie met de klant

Bestellen ging prima, betalen ook. Maar ik heb de bestelling nooit ontvangen! Ik heb meerdere malen gemaild en gebeld, echter krijg ik maar geen respons!

Ik heb NIETS ontvangen!

Lever de bestelling af!
Reageer op de mailtjes / telefoontjes!

R. Dieks

Makkelijk vindbaar, mooie en duidelijke website/shop. Snelle levering.

Verwachting van je bestelling

Super snel geleverd, helaas bleek één van de bestelde doppen niet helemaal in orde. Klantenservice gemailed en een nieuwe dop gestuurd gekregen.

Heb je nog tips voor ons?

Jammer dat er niet per email is gereageerd op mijn bericht. De uitkomst, nieuwe dop, is uitstekend maar ik had ook normaal antwoord verwacht op mijn bericht aan de klantenservice.
Nu lag...
Nu lag ineens een pakje in de bus.