Aflevering van je bestelling

Redelijk goed vindbaar, zou nog verbeterd kunnen worden. De fles is erg fijn in gebruik, al had ik een draaidop verwacht - even wennen, maar wel erg prettig design.
De bestel- en leverfase...
De bestel- en leverfase mogen nog wat verbeteringen zien. Late reactie via de mail (achteraf vanwege ziekte, dit zou ook met een automatische mail opgelost kunnen zijn) en vervolgens tevens een late levering. Géén 'vandaag besteld, morgen in huis' waargemaakt!

Fijne fles. Dankjewel.
Ik zou de Retap fles wél aanbevelen, maar de RetapStore.. Dat weet ik nog zo net niet.

Zoals al eerder benoemd:
Zoals al eerder benoemd:

Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces
Bezorgmoment nog niet bekend . Het pakket is nog steeds niet geleverd, we hebben nochthans onderstaande mail ontvangen:
Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces
Bezorgmoment nog niet bekend .

Ik heb mail gestuurd naar klantendienst maar nog geen antwoord ontvangen.

geen bestelling ontvangen

Coolen

Op zoek naar een kwalitatief mooie, handige lekvrije drinkfles, op retap store uit gekomen, belofte van snelle levering klopt totaal niet, onvolledige levering. Op na levering na 1,5maand nog steeds... Op zoek naar een kwalitatief mooie, handige lekvrije drinkfles, op retap store uit gekomen, belofte van snelle levering klopt totaal niet, onvolledige levering. Op na levering na 1,5maand nog steeds aan het wachten. Had meer van deze site/store verwacht. Zeer teleurstellend.

Heb je nog tips voor ons?

Afspraken na komen, snellere reactie op mail.

Leuke flessen, degelijk. Dé fles waar ik op zoek naar ben.
Prijs-kwaliteit is OK

Verwachting van je bestelling

Bestelling was prima. Persoonlijk vind ik de verzendkosten eerder aan de hoge kant in vergelijking met andere online producten.

Ging goed niks op aan te merken.

Verwachting van je bestelling

Dop is wel moeilijk af en toe om eraf te halen, een draaidop was veel handiger geweest.

Gevonden via Google, de bestelling ging heel makkelijk, het duurde alleen best lang voordat de bestelling geleverd werd.

Verwachting van je bestelling

De fles was precies zoals ik hem van tevoren had verwacht, alleen had ik een zwarte sleeve besteld voor de fles en kreeg ik een groene.

Steven

Handige en duurzame waterfles die je handig en veilig kan meenemen. Het hele gezin heeft nu een eigen fles met eigen kleur😊

Uitstekend

Heb je nog tips voor ons?

De mogelijkheid om je fles persoonlijk te maken door een naam erop te kunnen graveren.

Peter, Schagen

Vindbaarheid en bestelgemak prima, communicatie stand van zaken/verzending had beter gekund

Verwachting van je bestelling

Zeker. Tevreden. Mooi product.

Heb je nog tips voor ons?

Even reageren op een vraag via de mail. Nu was de verzending van mijn bestelling het antwoord, op zich prima natuurlijk want dat is waar het om gaat, maar een persoonlijke reactie op mijn vraag wat... Even reageren op een vraag via de mail. Nu was de verzending van mijn bestelling het antwoord, op zich prima natuurlijk want dat is waar het om gaat, maar een persoonlijke reactie op mijn vraag wat de status van mijn bestelling was nog beter geweest

Dylan Ghesquiere

Bad. I had a issue with a cap that i ordered but after sever times trying to contact the company i never got any answer/new cap.

Still feeling sad that i can't use my retap.

Goede packaging. low waste

Heb je nog tips voor ons?

Please fix me that cap so i can go and brag to my friends about my retap.

Veerbeek

Zeer tevreden over het product. Gebruik het elke dag. Het kousje is wat minder. Want nadat ik er 1 heb opgestuurd gekregen zit er al weer een gat in het kousje ...
Verder ben ik echt oprecht...
Verder ben ik echt oprecht blij met mijn fles.

Verwachting van je bestelling

Zeer tevreden over de bestelling . Snelle levering en keurig verpakt.

Heb je nog tips voor ons?

Kousje van beter materiaal maken !!