Aflevering van je bestelling

Heel goede degelijke service. En snel!

Verwachting van je bestelling

Prachtige glazen flesjes. Lichter dan ik had verwacht. Ze gaan mee op hikingtour. Geweldig materiaal. En prachtige sokjes🧗🏻‍♀️

Heb je nog tips voor ons?

Als de flesjes meer een rechte vorm hebben i.pv. met flessenhals. (Net als een melkfles) Dan zijn ze denk ik nog wat beter te stouwen in een backpack

Goed product levering was ook snel.

Verwachting van je bestelling

bestelling is naar verwachting ook de extra doppen zijn in de goede kleur aan gekomen.

Heb je nog tips voor ons?

de binnenkant van de fles rook naar alcohol ik ga ervan uit ter ontsmetting. misschien op het label erbij te vermelden?

Snek en profesioneel

Ja

Praktijk Natuurgeneeskunde EUBIO

Niets op aan te merken

Reageert niet op email aan klantenservice

nee de sleeves waren niet wat ik ervan verwachtte voor 9 euro

emails beantwoorden

Mooie site, maar niet duidelijk hoe het zit met de aanbieding. Ik ben afgegaan op de aanbieding via marktplaats, deze stond tussen een advertentie. Ik heb hier zelfs nig een foto van gemaakt. Bij 2... Mooie site, maar niet duidelijk hoe het zit met de aanbieding. Ik ben afgegaan op de aanbieding via marktplaats, deze stond tussen een advertentie. Ik heb hier zelfs nig een foto van gemaakt. Bij 2 flessen zou je twee doppen erbij krijgen. Die heb ik niet gehad. Nog een mail gestuurd, niks terug gekregen. Ik ben dus niet zo tevreden.

Neen zie tekst hierboven

Heb je nog tips voor ons?

Graag mails lezen en daarop veel sneller reageren. We zijn nu 5 dagen verder?

Doodleloosie

Snel bestellen, snel verzonden, goede communicatie omdat ik zelf een fout had gemaakt in de bestelling en meteen netjes opgelost.

Verwachting van je bestelling

Ik ben er heel blij mee en de samples waren een leuke toevoeging

Joeri

Klantvriendelijk! Ik kreeg extra flesdoppen bij mijn bestelling, werd gebeld door uw bedrijf en gevraagd welke kleur ik zelfs wilde!

Alles in orde.

Geen.

Alles erg duidelijk

Jazeker goed ontvangen

Mooie site, duidelijk met mooie foto’s. Makkelijk bestelproces.

Verwachting van je bestelling

Bestelling duurde lang , bijna 1 week. Kreeg snel track and trace code maar die werkte niet. Paar dagen later weer , toen werkte hij wel. Dat was wel jammer.

Heb je nog tips voor ons?

De dop sluit veel te strak dat valt ons tegen , je noet zo’n fles makkelijk kunnen gebruiken. Met dat dunne glas is het eng om de dop erop te krijgen en eraf te halen met veel kracht.