Aflevering van je bestelling

Prima! Mooie website.

Jazeker.

Heb je nog tips voor ons?

Zorg dat jullie wat bekender worden. Dopper kent iedereen maar Retap niet.

Chris

Prima!

Verwachting van je bestelling

Verpakking van de flesjes was luxer dan verwacht.

Goed zichtbaar en duidelijk

Zeker. Prachtig verpakt.

Goed en overzichtelijk op de website

Keurig vepakt , mooie flessen

Heb je nog tips voor ons?

Misschien samen met dieetisten of verantwoorde afslank website’s deze sierlijke fles erbij adverteren ( er moet vaak genoeg water bij gedronken worden)

Prima, en snelle levering

ja

Top

ja, perfecct

Heb je nog tips voor ons?

ik begrijp niet heel goed nederlands. Als de site in een andere taal was, zou het eenvoudiger kunnen zijn. Maar alles is goed gepresenteerd, zo geen grote probleem.
aub, minder publiciteiten...
aub, minder publiciteiten en papier in the packetje. Dit aankoop is om te minder afval te hebben...

Nette Site, Netjes verpakt, Besteltermijn en levering acceptabele tijd, gratis verzending zou netjes zijn.

Verwachting van je bestelling

Netjes verpakte helaas kapotte fles. Wel nette doos. Bij vervanging €5,- is raar, dit moet gewoon een gratis vervanging zijn. Ook het verplicht invullen van PAY-PAL is slecht, ik wilde dit niet... Netjes verpakte helaas kapotte fles. Wel nette doos. Bij vervanging €5,- is raar, dit moet gewoon een gratis vervanging zijn. Ook het verplicht invullen van PAY-PAL is slecht, ik wilde dit niet namelijk!

Ethel rood

Mooie duudelijke site met mooie producten

Verwachting van je bestelling

In een mooi doosje geleverd.

A v Rijn

Goede service, snelle levering!

Verwachting van je bestelling

Beter zelfs! In recensies van anderen las ik dat het lang duurde. Ik bestelde het dinsdag en had het de volgende dag al binnen! En de fles is wél lek vrij hoor, je moet alleen de dop goed aanduwen.

Heb je nog tips voor ons?

Geen, blijf zoals jullie zijn. Dat is perfect!

De levering was wat laat - na 4 dagen - maar ik ben heel blij dat ik via internet deze heerlijke flesjes kan bestellen.

Verwachting van je bestelling

Beter nog. Ik kende de flesjes al. Vroeger kocht ik ze bij Waar in Utrecht.

Heb je nog tips voor ons?

Het is jammer dat ik ze niet meer gewoon in winkels vind. Het opsturen brengt toch weer altijd koste met zich mee. En het lintje aan de 'sokjes' zou ik ook in kleur doen.