Aflevering van je bestelling

Goed te vinden, bestelling ging makkelijk, de aflevering was slecht. Bijna een week moeten wachten, geen reactie op de email die ik heb gestuurd om na te gaan wanneer er geleverd zou worden en bij... Goed te vinden, bestelling ging makkelijk, de aflevering was slecht. Bijna een week moeten wachten, geen reactie op de email die ik heb gestuurd om na te gaan wanneer er geleverd zou worden en bij levering is slechts 1 fles geleverd, terwijl ik er 2 heb besteld en bij die bestelling nog 2 extra gratis doppen zou krijgen!!

Verwachting van je bestelling

Nee!! Later dan verwacht en incompleet

Heb je nog tips voor ons?

Op de website al aangeven wat jullie verwachten qua levertijd nadat de bestelling is gedaan. Want alleen aangeven dat jullie snel leveren is te weinig concreet, want wat jullie onder snel verstaan... Op de website al aangeven wat jullie verwachten qua levertijd nadat de bestelling is gedaan. Want alleen aangeven dat jullie snel leveren is te weinig concreet, want wat jullie onder snel verstaan kan een klant anders ervaren. Tevens ervoor zorgen dat de bestelling ook echt compleet geleverd wordt of aangeven dat er een nalevering volgt.

L.Moonen

Bestelling ging gemakkelijk, en snelle levering

Verwachting van je bestelling

Bestelling netjes verpakt en zonder plastic !!

Momenteel geen tip

N. Kouters

- Een fijne en overzichtelijke webshop!
- Op Bol.com vond ik het merk Retap en zo kwam ik op jullie website

Opmerking:
Omdat de .com versie van de website iets...

- Een fijne en overzichtelijke webshop!
- Op Bol.com vond ik het merk Retap en zo kwam ik op jullie website

Opmerking:
Omdat de .com versie van de website iets professioneler oogt dan de .nl versie,
wist ik in het begin niet zeker of ik op een officiële website van Retap was en of deze betrouwbaar was.
Maar nadat ik mij iets meer verdiept had in de website en pagina's heb ik uiteindelijk een bestelling geplaatst.

Vindbaarheid: goed
Bestelgemak: zeer goed
Levering: zeer goed

Verwachting van je bestelling

Yes, ben er heel erg blij mee!
Ik sta er altijd van te kijken dat een product zo snel bezorgd kan worden.

Heb je nog tips voor ons?

Misschien dat er nog een beetje naar de uitstraling van de website kan worden gekeken. Verder voelde alles goed en ben ik erg blij met het product!

Vindbaarheid was goed. Er was was onduidelijkheid over de aanbieding van de extra gratis doppen, maar dat heb ik besproken.

Ja

Heb je nog tips voor ons?

Volgens de gebruiksaanwijzing kan je ook koolzuurhoudende dranken meenemen. We hebben zelfgemaakte spa, dus water met koolzuur, in het flesje meegenomen. We hebben de indruk dat de dop door de... Volgens de gebruiksaanwijzing kan je ook koolzuurhoudende dranken meenemen. We hebben zelfgemaakte spa, dus water met koolzuur, in het flesje meegenomen. We hebben de indruk dat de dop door de koolzuur minder goed sluit. Twee keer was de dop er bijna af.

Asha

Bestellen was eenvoudig. Helaas moest ik de flesjes retour sturen omdat ik met mijn reumahanden de dop niet open en dicht kon krijgen. Het was jammer dat ik de verzendkosten volledig zelf moest... Bestellen was eenvoudig. Helaas moest ik de flesjes retour sturen omdat ik met mijn reumahanden de dop niet open en dicht kon krijgen. Het was jammer dat ik de verzendkosten volledig zelf moest betalen. Wel werd het aankoopbedrag snel teruggestort.

Verwachting van je bestelling

Ik had een fles met een gewone schroefdop verwacht. In plaats daarvan heeft de fles een dop die klemt om de hals van de fles. Het was fijn geweest als dat duidelijk was aangegeven, want ik zal niet... Ik had een fles met een gewone schroefdop verwacht. In plaats daarvan heeft de fles een dop die klemt om de hals van de fles. Het was fijn geweest als dat duidelijk was aangegeven, want ik zal niet de enige zijn die met zo’n dop niet overweg kan.

Heb je nog tips voor ons?

Duidelijker info over de dop (dat het geen schroefdop is)

Richard

Via zoekmachine hier gekomen kende product al van ecomondo.nl daar hadden ze geen 0,8 l fles. Dus hier gekomen . Geweldig product drinken uit glas is heerlijk . Plastic vind ik vies!

Verwachting van je bestelling

Duurde langer dan ik gedacht had bijna langer dan een week . Bestelling is in prima staat

Heb je nog tips voor ons?

Snelle levering volgens mij staat op site binnen een dag en als dat niet lukt zou mail fijn zijn waarom het langer duurt

Reactie Retap Store:

Hallo Richard,
Hallo Richard,
Dank voor je terugkoppeling. We waarderen dit heel erg. We hebben de laatste tijd inderdaad wat problemen ondervonden met de snelheid van het leveren. Inmiddels is dit opgelost door een aantal verbeteringen in ons proces en het opschakelen van capaciteit.
We wensen je heel veel plezier met de nieuwe fles.
Namens Retapstore

Ik heb nu voor de derde keer iets besteld bij Retapstore. Vorige keer ook wat problemen ondervonden met leveringen, maar is nu vlekkeloos verlopen. Zondag besteld en vandaag al in huis. Erg blij mee!!

Verwachting van je bestelling

Helemaal goed. Compleet en overzichtelijk.

Makkelijk te vinden, Retap horen we steeds vaker in het nieuws. Erg fijn dat jullie zo hard aan de weg timmeren. We zijn erg tevreden over de Retapstore. Een duidelijke website met niet te veel... Makkelijk te vinden, Retap horen we steeds vaker in het nieuws. Erg fijn dat jullie zo hard aan de weg timmeren. We zijn erg tevreden over de Retapstore. Een duidelijke website met niet te veel poespas eraan. We moesten wel even kijken waar we de kleuren van de gratis doppen op konden geven van jullie actie. Maar dat werd ook snel duidelijk

Verwachting van je bestelling

Beter dan verwacht. Praktisch ingepakt en compleet.

Heb je nog tips voor ons?

Laat nog meer van je horen.

Jullie zijn wat moeilijker te vinden, maar eenmaal gevonden, dan is het zeer overzichtelijk. Ik precies waar ik aan toe ben.

Verwachting van je bestelling

De bestelling is prima binnengekomen. Niet te veel verpakkingsmaterialen, gewoon duidelijk en compleet. Ik las wel dat er wat leveringsproblemen konden zijn, maar daar heb ik geen last van gehad.

Heb je nog tips voor ons?

Ga door, jullie hebben een fantastisch product met een goed verhaal.

Ik heb een fles teveel besteld en de extra dop dacht ik dat voor de karaf was, maar bleek voor de flesjes en hadden nu allemaal dezelde kleur. Erg overzichtelijk was dus het bestellen niet voor mij.... Ik heb een fles teveel besteld en de extra dop dacht ik dat voor de karaf was, maar bleek voor de flesjes en hadden nu allemaal dezelde kleur. Erg overzichtelijk was dus het bestellen niet voor mij. De houten dop van de karaf was beschadigd.

Verwachting van je bestelling

Zie reactie hierboven. Wel zeer snelle aflevering

Heb je nog tips voor ons?

Doe er een mogelijk retourformulier bij en waar je met je klacht terecht kan