Aflevering van je bestelling

Lotus

Ik vind dit een heel leuk bedrijf met een hele goede beweegredenen.
Het is een mooi design en het product werkt goed.
Ik had wel de moederdag code ingevuld, en het leek alsof ik de...
Ik vind dit een heel leuk bedrijf met een hele goede beweegredenen.
Het is een mooi design en het product werkt goed.
Ik had wel de moederdag code ingevuld, en het leek alsof ik de korting kreeg, maar op mijn rekening bleek dat de korting uiteindelijk niet gelukt was.
Dit vond ik eerst vervelend maar omdat ik jullie een heel sympathiek bedrijf vind maakt het me minder uit.
Ook was het leuk om de proef smaken in het pakket aan te treffen, hierdoor is de korting geen probleem meer.

Verwachting van je bestelling

Eerst was ik bang dat het heel lang ging duren voor mijn bestelling binnen zou komen (i.v.m. moederdag) omdat ik op de site geen indicatie kon vinden. Maar uiteindelijk kwam het toch wel heel snel... Eerst was ik bang dat het heel lang ging duren voor mijn bestelling binnen zou komen (i.v.m. moederdag) omdat ik op de site geen indicatie kon vinden. Maar uiteindelijk kwam het toch wel heel snel aan, misschien kunnen jullie dit beter vermelden, want het was bijna een rede voor mij om opzoek te gaan naar een ander cadeau terwijl dat dus helemaal niet nodig was.

Heb je nog tips voor ons?

Het is een heel mooi product maar als ik er niet toevallig over gehoord had via mijn zus had ik het nooit gevonden.
Dus misschien kan daar nog wat verbeterd worden. Wellicht dat het ook in...
Dus misschien kan daar nog wat verbeterd worden. Wellicht dat het ook in winkels als 'Waar' te koop is, waar mensen al naartoe gaan omdat ze geintresseerd zijn in duurzame producten.

Helemaal goed, helder, netjes, snel, betrouwbaar, goed geïnformeerd.

Verwachting van je bestelling

Ja. Netjes verpakt, mooie catalogus erbij, extra zakjes met fusionpoeder! Top! Mooi product!

Geen!

Alles prima! Overzichtelijke website, uitgebreid assortiment en snelle levering en afhandeling

Verwachting van je bestelling

Zeker, tevreden. Pluspunten voor het extra cadeautje als verrassing, de infuse sticks.

Heb je nog tips voor ons?

Ik raad aan om op de verpakking van de glazen fles groter/duidelijker te vermelden dat het om een breekbare inhoud gaat, en dat de postbode er voorzichtig mee om mag gaan. Het pakketje werd namelijk... Ik raad aan om op de verpakking van de glazen fles groter/duidelijker te vermelden dat het om een breekbare inhoud gaat, en dat de postbode er voorzichtig mee om mag gaan. Het pakketje werd namelijk voor mijn deur neer gegooid op de grond (ik was thuis maar de postbode had niet de moeite genomen om aan te bellen, zag door het oogje van de deur dat het pakketje vanaf de trap in de hal van de flat neergegooid werd op de mat voor de deur). Dat staat verder los van jullie service, maar kan misschien voorkomen worden als het duidelijker of groter op de verpakking staat.

S. Hissink

Super goed en snel.

Tot nu toe goed.

?

Kapp Nederland

We hebben Retap op google gevonden, direct besteld en de volgende dag de flessen in huis! Supereenvoudig.

Verwachting van je bestelling

De bestelling was degelijk ingepakt en zag er keurig uit!

Erg goed te vinden online. En ook de bestelling ging soepel. De extra doppen bestellen is niet erg chique maar werkt prima.

Verwachting van je bestelling

Ik heb een walnoot dop besteld en het was niet helemaal duidelijk dat die niet af sluit. Gelukkig hebben we voldoende andere doppen.

Heb je nog tips voor ons?

Minder folders ed bij de aflevering. Is toch allemaal oud papier.

Riet Steenwijk

Een nieuwe kleur dop kwam later binnen en daar werd keurig over gebeld en een perfecte oplossing voorgesteld.
De flesjes waren keurig verpakt , met een leuke aardigheid er bij.
Top...
De flesjes waren keurig verpakt , met een leuke aardigheid er bij.
Top geregeld!

Keurig verpakt.

Snelle levering + klantvriendelijkheid

Verwachting van je bestelling

Kleur dop viel in werkelijkheid tegen vergeleken met de foto op de website, maar dankzij de goede klantenservice opgelost!

Jacqueline

Top product en top service

Verwachting van je bestelling

Goed verpakt, goede uitleg. Heb ook duidelijk antwoord gekregen op mijn mail (is deze wel lekvrij, en dat is de fles zeker).

Willem

Retapstore store is duidelijk waar zij voor staan.
Ik ben er positief over.

Verwachting van je bestelling

Mijn bestelling was snel aan huis en goed verpakt.
Als extra wat proefzakjes en documentatie.
Een keiharde en eerlijk garantie.
De flessen zien er goed en degelijk uit. Mijn bestelling was snel aan huis en goed verpakt.
Als extra wat proefzakjes en documentatie.
Een keiharde en eerlijk garantie.
De flessen zien er goed en degelijk uit.
Makkelijk in gebruik.

Eigenlijk niet.
Ga zo door, zou ik zeggen. ?