Quizzzit

Calder Holding

De quiz voor Calder Holding was top opgezet. We hebben goed contact gehad met Quizzzit en de quiz zelf was erg leuk. We hebben veel leuke reacties gehad. Super!

Sandra Bouwman, BK ingenieurs

Ruim zestig collega's van BK ingenieurs kregen afwisselende vragen over muziek, algemene kennis, film, ... Fijn dat er een aantal vragen uit de eigen organisatie voorbijkwamen. Via whatsapp kon je... Ruim zestig collega's van BK ingenieurs kregen afwisselende vragen over muziek, algemene kennis, film, ... Fijn dat er een aantal vragen uit de eigen organisatie voorbijkwamen. Via whatsapp kon je reageren en foto's insturen die je vervolgens in de quiz terugzag.

Sentech B.V.

Sentech bestaat dit jaar 20 jaar en dat wilde we natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan. Maar, hoe vier je dit in deze bizarre cororna tijd? Nou met Quizzzit dus!
Vanaf het eerste...
Vanaf het eerste contact, een mailtje, is de communicatie vlot verlopen. Altijd kregen we iemand aan de telefoon als we belde of werd onze mail binnen korte tijd beantwoord. De lijntjes waren kort en de toelichting duidelijk. Wat een expertise, vakmanschap en ervaring huist er onder deze ludieke naam! Er zijn veel mogelijkheden en je kunt het dus zo gek (en duur) maken als je zelf wilt, we zijn vlot begeleid, de uitleg was heel duidelijk en de uitvoering zeer professioneel.
Omdat we er echt een feestje van wilde maken hebben we de borrelpakketten zelf samengesteld en laten versturen, door Quizzzit, naar alle medewerkers zodat ze een hapje en een drankje hadden tijdens de feestelijke Quiz. We begonnen met een halfuurtje opwarmen door 2 dj’s die lekkere muziek draaide en nog eens uitlegde hoe je deel kon nemen aan het feest waarna de showmaster het overnam. Aan het eind was er nog een afterparty door de dj’s.
De Managing Director van Sentech opende deze feestelijke middag met een persoonlijke en live uitgezonden speech waarna de aftrap was voor de quiz. Deze hadden we persoonlijk gemaakt door zelf vragen toe te voegen ondersteund door foto’s. Tijdens de quiz werd er volop contact gemaakt tussen de collega’s thuis en de geluidsman waardoor foto’s direct gedeeld konden worden en appjes voorgelezen.
Het was een feest om dit moment toch nog met elkaar te kunnen vieren en lieten de organisatie met een gerust hart over aan Quizzzit.

Haagse Hogeschool

Superleuke quizmaster (Julien) die de quiz echt een quiz van de Haagse Hogeschool wist te maken. De vragen waren leuk en afwisselen en de tijd vloog voorbij!

Marian Huizing

Opzet quiz was super leuk gedaan. Eigen vragen, filmpje, welkomstwoord, logo het zat er allemaal in.

Protime

Met ongeveer 40 collega's van onze organisatie (Protime Nederland) hebben we deelgenomen aan een digitale quiz van Quizzzit. De quiz was op maat opgemaakt voor onze organisatie met hier en daar een... Met ongeveer 40 collega's van onze organisatie (Protime Nederland) hebben we deelgenomen aan een digitale quiz van Quizzzit. De quiz was op maat opgemaakt voor onze organisatie met hier en daar een persoonlijke touch. Vooral de quizmaster speelde hier een leuke/humoristische rol in. De quizvragen waren origineel en altijd begeleid met een foto, muziek, BN'er of filmpje. De techniek werkte niet altijd vlekkeloos waardoor sommige deelnemers het idee hadden dat ze lager scoorde. Gelukkig mocht dat absoluut de pret niet drukken. We zijn erg blij dat Quizzzit ons een leuke quiz heeft kunnen bezorgen in een tijd dat een kerstborrel niet mogelijk is.

Protime

Omdat een kerstborrel er dit jaar niet in zat, hebben we met de organisatie een digitale pubquiz gehouden onder leiding van Quizzzit. De vragen waren zeer afwisselend en altijd ondersteund middels... Omdat een kerstborrel er dit jaar niet in zat, hebben we met de organisatie een digitale pubquiz gehouden onder leiding van Quizzzit. De vragen waren zeer afwisselend en altijd ondersteund middels een leuk verhaal, een filmpje of een BN'er. De quizmaster was zeer actief, betrokken en persoonlijk. Daardoor heeft iedereen een hele leuke avond gehad.

Rijkswaterstaat Zee en Delta

Voor een eindejaarsevent hebben wij van Rijkswaterstaat Zee en Delta Quizzzit in de arm genomen. Dat resulteerde in een uitstekend verzorgde, laagdrempelige, enthousiast gepresenteerde en erg... Voor een eindejaarsevent hebben wij van Rijkswaterstaat Zee en Delta Quizzzit in de arm genomen. Dat resulteerde in een uitstekend verzorgde, laagdrempelige, enthousiast gepresenteerde en erg amusante anderhalf uur. Een enthousiaste quizmaster praatte het geheel losjes aan elkaar en stond duidelijk geen nummer af te draaien. We hebben gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een aantal collega's live in de uitzending te krijgen, wat het een en ander extra persoonlijk maakte. Alle lof voor Almhof en Quizzzit.

Heilbron Groep

Fijn contact, makkelijk in overleg, alles verliep eigenlijk prima in het voortraject! Aanrader. Heilbron Groep locatie Doetinchem

Opmaat groep

Quizzzit is een professioneel bedrijf dat doet wat het belooft. Gegarandeerd een gezellig programma als je met hen in zee gaat, zowel live als online! In de (korte) voorbereidingstijd die we hadden... Quizzzit is een professioneel bedrijf dat doet wat het belooft. Gegarandeerd een gezellig programma als je met hen in zee gaat, zowel live als online! In de (korte) voorbereidingstijd die we hadden door onze late aanmelding hebben we snel en goed kunnen schakelen. Het contact verliep soepel en laagdrempelig en er was veel bereidheid om alles naar wens aan te passen. Zelfs een kwartier voor aanvang is alles in het werk gesteld om een onverwachts ingelast onderdeel te kunnen realiseren. Echt super!