Quizzzit

123

Wij vonden het erg amateuristisch. Er zat weinig tempo in en daardoor was het zeer saai en zijn we afgehaakt. Bovendien was het vervelend dat regelmatig gegeven antwoorden niet doorgekomen waren.

Flexim Netherlands B.V.

Een leuke coronaproof-avond met al onze medewerkers en de gezellige quizmaster! Het fanatisme zat er onder de medewerkers van Flexim zeer goed in. Voor herhaling vatbaar, maar dan hopelijk live! ;-)

Modoc

Hele goede service, leuke vragen en goede muziek van de dj's! We hebben enorm genoten van onze online quiz, met veel humor en competitie. Alles was technisch gezien in orde. Het was een feestje!

Ruud Hermans

Goede ervaring gehad met het organiseren van de quiz. Ook positieve reacties ontvangen van de deelnemers. Sommigen vonden het wat kort maar dat kan an sich ook als een compliment beschouwd worden.... Goede ervaring gehad met het organiseren van de quiz. Ook positieve reacties ontvangen van de deelnemers. Sommigen vonden het wat kort maar dat kan an sich ook als een compliment beschouwd worden. Goede mix van vragen.

Hertek B.V. / Gerben van den Hurk

Dit jaar geen gezellig samen zijn met alle collega's van Hertek maar hebben we online samen met 200 collega's enorm genoten van de live quiz van QUIZzzIT. De kwalitatief hoge quiz met afwisselende,... Dit jaar geen gezellig samen zijn met alle collega's van Hertek maar hebben we online samen met 200 collega's enorm genoten van de live quiz van QUIZzzIT. De kwalitatief hoge quiz met afwisselende, originele vragen en interactieve spelrondes met de geweldige quizmaster hebben voor veel plezier gezorgd. De flexibele service en het contact met de organisatie verliep enorm soepel en snel. Ook de heerlijke borrelbox viel zeer goed in de smaak. Ben je op zoek naar een geweldig online quiz event dan moet je bij QUIZzzIT zijn!

Nicole / Van Wijnen Renovatie & Transformatie Harderwijk

We hebben een erg gezellige quiz gehad met ons team! De quizmaster was zich ervan bewust met wie hij te maken had, een bouwbedrijf, en kon daar de nodige grapjes over maken. De whatsapp mogelijkheid... We hebben een erg gezellige quiz gehad met ons team! De quizmaster was zich ervan bewust met wie hij te maken had, een bouwbedrijf, en kon daar de nodige grapjes over maken. De whatsapp mogelijkheid zorgde ook voor lachwekkende momenten. Voor herhaling vatbaar! Kwaliteit wat super en het spel was duidelijk. Ook in de voorbereidingen goed geholpen en altijd binnen een dag antwoord.

GGD

Vanaf het allereerst moment tot aan het laatste moment hele goede, fijne ervaring. Alle extra vragen en opties die wij graag wilde toepassen zijn allemaal toegepast. Quizzzit is hierin erg flexibel... Vanaf het allereerst moment tot aan het laatste moment hele goede, fijne ervaring. Alle extra vragen en opties die wij graag wilde toepassen zijn allemaal toegepast. Quizzzit is hierin erg flexibel geweest en heb dit nog niet eerder meegemaakt bij een bedrijf.

BAK van Boemeldonck

Wij hebben de samenwerking mat Quizzzit als bijzonder prettig ervaren. We hebben een geheel eigen Quiz weg kunnen zetten met eigen vragen welke prima zijn opgemaakt door de medewerkers van Quizzzit.... Wij hebben de samenwerking mat Quizzzit als bijzonder prettig ervaren. We hebben een geheel eigen Quiz weg kunnen zetten met eigen vragen welke prima zijn opgemaakt door de medewerkers van Quizzzit. Daarbij hadden wij onze eigen presentator. Iets wat verschrikkelijk moeilijk is bij deze Quiz. De begeleiding en ondersteuning waren super. Mede door de gastvrijheid en bereidheid van alle medewerkers hebben wij een geweldige Quiz weg kunnen zetten voor meer dan 700 deelnemers.

Noorderpoort

Quizzzit heeft bij ons voor een hele enerverende, gezellige én verbindende nieuwjaarsborrel gezorgd. Alle collega's zitten al een tijdje thuis en om online zo'n verbinding met elkaar te voelen... Quizzzit heeft bij ons voor een hele enerverende, gezellige én verbindende nieuwjaarsborrel gezorgd. Alle collega's zitten al een tijdje thuis en om online zo'n verbinding met elkaar te voelen hadden wij van te voren niet kunnen bedenken. De interactie vooraf aan de quiz, de benadering van de quizmaster én de look and feel van de quiz hebben ervoor gezorgd dat het echt als ons feestje aanvoelde. Wij zijn heel erg tevreden over de service vanuit Quizzzit,. Het meedenken en uitvoeren én de kwaliteit van de quiz/show zijn van hoog niveau. De diversiteit aan vragen was goed en de mogelijkheid om eigen vragen toe te voegen raden wij iedereen aan. Dank voor de energieke start van het nieuwe jaar! (ROC Noorderpoort)

COSIS

Wat een leuke geslaagde avond hebben we gehad. De contacten met Quizzzit waren prettig. Dit voelt vertrouwd. De wensen van de Samenloop (act. comm Cosis) werden hier goed in meegenomen. Ook fijn dat... Wat een leuke geslaagde avond hebben we gehad. De contacten met Quizzzit waren prettig. Dit voelt vertrouwd. De wensen van de Samenloop (act. comm Cosis) werden hier goed in meegenomen. Ook fijn dat er met je meegedacht word.

Het inloggen ging niet in een keer, na wat tips die getypt werden, lukte het iedereen snel.

De quizmaster deed het heel erg leuk. Dj's vooraf en achteraf ook erg geslaagd.
In deze corona tijd, een avondje uit in eigen huis. Kortom; een top avond. Bedankt Quizzzit! Voor herhaling vatbaar!!!