Quizzzit

Rapid Circle

Super gezellige quizzz! Ook online voelde het alsof je met een grote groep interactie had. Presentatrice was erg professioneel.
Tip: het stemsysteem werkte soms niet helemaal mee - puntje om...
Tip: het stemsysteem werkte soms niet helemaal mee - puntje om naar te kijken.

Gemeente Rijswijk

John Weijgertse, gemeente Rijswijk.
John Weijgertse, gemeente Rijswijk.
Als alternatief voor ons jaarfeest hebben we op 22 december van dit jaar een digitale pubquiz laten verzorgen door Quizzzit, met in totaal zo'n 150 deelnemers. Over het resultaat kunnen we kort zijn: het was super leuk! We kregen heel veel enthousiaste reacties van de deelnemers. Onze ervaringen met Quizzzit waren sowieso van begin tot eind positief. Goede en snelle contacten met Maurice (per mail en app) zorgde er voor dat we snel konden schakelen en dat de organisatie in de aanloop naar de quiz vlekkeloos verliep. Met dus een hele leuke quiz als resultaat, met goede en afwisselende vragen: voor ieder wat wils. Niet vergeten een compliment te geven aan de quizmaster en de DJ's die de pre- en afterparty verzorgden, en een belangrijke bijdrage hadden aan een geslaagd evenement!

BDO Accountants & Belastingadviseurs Roosendaal

Onder het genot van een borrelpakket met een groep van 60 collega's deelgenomen aan een digitale quiz van Quizzzit. Erg gezellig, heel divers, interactief en vooral de DJ's zijn een aanrader!... Onder het genot van een borrelpakket met een groep van 60 collega's deelgenomen aan een digitale quiz van Quizzzit. Erg gezellig, heel divers, interactief en vooral de DJ's zijn een aanrader! Hopelijk zijn ze te boeken voor ons Kerstfeest 2021:). Van begin tot het eind volledig ontzorgd door Maurice, perfecte communicatie. Een aanrader voor jong en oud!

Provincie Flevoland

Quizzzit is een organisatie die zich erg flexibel opstelt, precies de gewenste service verleent, leuke interactieve vragen stelt en daarnaast een bevlogen quizmaster laat presenteren. Wij bij... Quizzzit is een organisatie die zich erg flexibel opstelt, precies de gewenste service verleent, leuke interactieve vragen stelt en daarnaast een bevlogen quizmaster laat presenteren. Wij bij Provincie Flevoland hebben genoten van een geweldige ochtend, waarbij iedere collega van onze afdeling interactief kon deelnemen. Een geweldige ervaring in deze gekke tijd!

MEE De Meent Groep

Wij hebben met 160 collega's de online quiz gedaan. En het was kei leuk! Iedereen zat in z'n eigen huis, maar we voelden ons toch verbonden met elkaar door alle foto's en berichtjes die we konden... Wij hebben met 160 collega's de online quiz gedaan. En het was kei leuk! Iedereen zat in z'n eigen huis, maar we voelden ons toch verbonden met elkaar door alle foto's en berichtjes die we konden insturen en die ook tijdens de quiz te zien waren. De vragen waren gevarieerd en leuk. Ook erg mooi dat we eigen vragen konden toevoegen. De presentatie was goed. We hadden vooraf en achteraf 2 dj's erbij die zorgden voor een sfeervol begin en einde. Alles bij elkaar was het een feestje!
De aanloop naar de quiz was ook helemaal prima. Gemakkelijk en ontspannen contact met Maurice van Quizzzit. Snel antwoord op vragen. Dat gaf vertrouwen voor de quiz zelf.

Jorryt Logtenberg / Bureau Nationale Ombudsman

Erg leuk en gezellig evenement gehad!

Chubb Fire & Security B.V.

Leuke quiz! zeker omdat er de mogelijkheid is appjes te sturen. Vooral de berichtjes die de collega's aan elkaar stuurden hebben we genoten. Goed voor het 'wij' gevoel

CTS GROUP European Distribution & Logistics

Leuke Quiz. Onvergetelijke ervaring voor een bedrijf en zijn/haar medewerkers

Crocs Europe BV

Vandaag onze virtuele kerst holiday event gehad voor onze Europese Crocs organisatie. Super geregeld en medewerkers zijn enorm enthousiast! Vol energie en fun!

Erasmus School of Economics

Professioneel, hoge kwaliteit, nemen werk uit handen