Quizzzit

COSIS

Wat een leuke geslaagde avond hebben we gehad. De contacten met Quizzzit waren prettig. Dit voelt vertrouwd. De wensen van de Samenloop (act. comm Cosis) werden hier goed in meegenomen. Ook fijn dat... Wat een leuke geslaagde avond hebben we gehad. De contacten met Quizzzit waren prettig. Dit voelt vertrouwd. De wensen van de Samenloop (act. comm Cosis) werden hier goed in meegenomen. Ook fijn dat er met je meegedacht word.

Het inloggen ging niet in een keer, na wat tips die getypt werden, lukte het iedereen snel.

De quizmaster deed het heel erg leuk. Dj's vooraf en achteraf ook erg geslaagd.
In deze corona tijd, een avondje uit in eigen huis. Kortom; een top avond. Bedankt Quizzzit! Voor herhaling vatbaar!!!

EuMW2020

Voor een internationale online conferentie waren we op zoek naar een leuke avondinvulling. We hadden meerdere quiz organisaties aangeschreven maar kregen het beste gevoel bij Quizzzit door hun... Voor een internationale online conferentie waren we op zoek naar een leuke avondinvulling. We hadden meerdere quiz organisaties aangeschreven maar kregen het beste gevoel bij Quizzzit door hun professionele en persoonlijke communicatie.

Over de quiz werd het ons al snel duidelijk dat zij de ervaring hebben en duidelijk weten hoe ze het moeten regelen. Het was dan ook een enorm succes! De quizmaster heeft het echt heel goed gedaan en de quiz was erg interactief!

KNMG

Veelzijdige vragen, vlotte presentator, interactief door de appjes en de mogelijkheid in te bellen in de studio. Kortom, een leuke pubquiz die ik zeker kan aanraden.

Janssen

De quiz was een schot in de roos! Leuke interactie met quizvragen voor jong en oud

Vattenfall Onshore Wind Project Delivery team NHW

Visueel goed verzorgde quiz met leuke gevarieerde vragen voor ons internationale team

VolkerWessels Noord

Quizzzit heeft voor Rottinghuis' Aannemingsbedrijf, Koenen Bouw en Reitsma Bouw de pupquiz georganiseerd. Techniek, vragen en communicatie vooraf was super geregeld.

Taylor Wessing

Professionele georganiseerde quiz en veel positieve reacties van het team mogen ontvangen. Fijn om de organisatie volledig uit handen te kunnen geven. Schakelen snel en prettig!

Coffee Fresh

Coffee Fresh zocht een personeelsfeest op afstand en zodoende kwamen we Quizzzit tegen. Vanaf het eerste contact spatte de professionaliteit eraf. Goed te woord gestaan en heldere communicatie... Coffee Fresh zocht een personeelsfeest op afstand en zodoende kwamen we Quizzzit tegen. Vanaf het eerste contact spatte de professionaliteit eraf. Goed te woord gestaan en heldere communicatie gedurende het gehele voortraject.
Door de DJ's én vooral de chat zat de sfeer er al goed in. De quiz was erg leuk, mede door de quizmaster en de diversiteit aan vragen. Als organisatoren hebben we enkel positieve berichten ontvangen, dus namens alle personeelsleden van Coffee Fresh:
Dank voor de leuke avond!

Team Intelligence Politieacademie

Terugkijkend op een feedback van 75% van de deelnemers (42) is de conclusie dat het een zeer geslaagd evenement was. Daarnaast moet absoluut de zeer goede en snelle service genoemd worden. Door... Terugkijkend op een feedback van 75% van de deelnemers (42) is de conclusie dat het een zeer geslaagd evenement was. Daarnaast moet absoluut de zeer goede en snelle service genoemd worden. Door plotselinge uitval van een geplande nieuwjaar bijeenkomst moest met spoed gezocht worden naar een alternatief. Contact gezocht op zondag, wat al bijzonder is i.h.k.v. de bereikbaarheid, voor een evenement wat de volgende dag plaats moest vinden. Helemaal top, afspraken werden gemaakt en bevestigd en onze bijeenkomst was gered met een zeer positief resultaat van de deelnemers.

Albert Heijn

Super Quiz gehad. Vooral het contact om een Quiz op maat te maken is mij goed bevallen. Verder alleen maar leuke reacties van de collega's die aan de Quiz meededen.