Quizzzit

Foja Personeelsvereniging

Op 27-3 een Quiz laten organiseren door Quizzzit voor de leden van onze personeelsvereniging van Foja. Super! Erg leuke reacties gehad en zeer tevreden over de organisatie van Quizzzit. alles tot in... Op 27-3 een Quiz laten organiseren door Quizzzit voor de leden van onze personeelsvereniging van Foja. Super! Erg leuke reacties gehad en zeer tevreden over de organisatie van Quizzzit. alles tot in detail geregeld en erg snel reactie bij vragen.

Gem Beekdaelen

Ik vond het een mooie professionele quiz.
De aansluiting tussen quiz en beleidsontwikkelingen moet nog uitgediept worden maar biedt zeker kansen.
De deelnemers hebben in grote mate...
Ik vond het een mooie professionele quiz.
De deelnemers hebben in grote mate positief en enthousiast gereageerd.
Ik denk dat ik/we moeten leren hoe we nog meer inwoners kunnen betrekken op deze manier.

Personeelsvereniging 2-Duimers

Super! Erg leuke avond gehad met personeelsvereniging 2-Duimers.
Onze quizmaster deed het het super en de vragen waren echt goed!

Crocs Europe BV

Afgelopen vrijdag voor de 2e keer een virtual event georganiseerd voor Crocs medewerkers in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Italie, United Kingdom en Rusland. Hele prettige samenwerking, snelle... Afgelopen vrijdag voor de 2e keer een virtual event georganiseerd voor Crocs medewerkers in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Italie, United Kingdom en Rusland. Hele prettige samenwerking, snelle service en gegarandeerd quiz plezier!

Van Rens mobiliteit

De pubquiz van Van Rens mobiliteit is door Quizzzit super georganiseerd! Met onze eigen vragen, het welkomstpraatje door de directie, ons logo en eigen foto in het studiodecor, was het een heel... De pubquiz van Van Rens mobiliteit is door Quizzzit super georganiseerd! Met onze eigen vragen, het welkomstpraatje door de directie, ons logo en eigen foto in het studiodecor, was het een heel persoonlijke quiz ondanks dat we allemaal op afstand deelnamen. De reacties van deelnemers waren heel positief, mede dankzij het snackpakket dat iedereen thuis heeft mogen ontvangen. Wij raden Quizzzit daarom ook iedereen aan!

PWN Drinkwaterbedrijf

Super gezellig!!

Menno

Heel fijn bedrijf om mee samen te werken. Werken snel, flexibel en was erg geslaagde quiz avond. Professioneel en vol entertainment

Zorgapotheken Tilburg

Goed georganiseerd met leuke vragen over veel verschillende onderwerpen. Eigen vragen maken het extra leuk

wissner-bosserhoff Nederland

Gevarieerde online quiz, voor iedereen goed mee te doen. Leuke professionele quizmaster. Het is aan te vullen met gepersonaliseerde vragen. Onze quiz was kort van tevoren geboekt. Maar kon met de... Gevarieerde online quiz, voor iedereen goed mee te doen. Leuke professionele quizmaster. Het is aan te vullen met gepersonaliseerde vragen. Onze quiz was kort van tevoren geboekt. Maar kon met de flexibele instelling van Quizzzit snel georganiseerd worden. Maurice en zijn team waren erg hulpvaardig. DJ's waren ook een leuke aanvulling. Borrelpakket hebben we zelf verzorgd. Live stream verbinding was goed in orde. Ook de bijdrage via whatsapp van mijn collega's waren erg leuk. Alles bijelkaar hebben we een leuke middag gehad.

Hoffmann

We hebben met alle Hoffmann collega's de Quizzzit gedaan en het was een succes. Een heel leuk alternatief voor een fysiek uitje in deze corona tijd. En via de foto opdrachten kon je elkaar toch nog... We hebben met alle Hoffmann collega's de Quizzzit gedaan en het was een succes. Een heel leuk alternatief voor een fysiek uitje in deze corona tijd. En via de foto opdrachten kon je elkaar toch nog even zien. Complimenten aan de quizmaster die daar in zijn eentje in de studio het enthousiasme wist vast te houden.