Quizzzit

DGN retail

We, als DGN retail, hebben een hele goede ervaring met Quizzzit! Leuke quiz, goed begeleid, voorbereiding prima, goede snackpakketten. Alles volgens afspraak geleverd.

Joyce Duson / L'Oréal

Wat een lol hebben we met z'n allen gehad! De online quiz van Quizzzit was superleuk! En wat heerlijk dat je met een bedrijf te maken hebt, die ook met je mee wilt denken en zelf dingen aandraagt... Wat een lol hebben we met z'n allen gehad! De online quiz van Quizzzit was superleuk! En wat heerlijk dat je met een bedrijf te maken hebt, die ook met je mee wilt denken en zelf dingen aandraagt waar je zelf niet bij stil staat. Echt een aanrader!!! Mijn collega's van de andere divisies binnen L'Oréal Nederland zijn ook razend enthousiast geworden, dus het krijgt ongetwijfeld nog wel een vervolg.

Isala I&I

Goed, wij (Isala I&I) hebben een leuke avond gehad. Fijn dat dit op korte termijn nog kon. Onze Quizmaster was top!
Sommige collega's hadden het idee dat hun 'stemkastje' niet altijd even goed...
Sommige collega's hadden het idee dat hun 'stemkastje' niet altijd even goed werkte, maar dit kan ook door de verbinding komen. Ook klopte de namen niet altijd bij de ingestuurde foto's, kan gebeuren, geen groot probleem.

Aanrader voor alle bedrijven die een coronaproof bedrijfsuitje willen organiseren.

Tip! Een chat met alle deelnemers zou een leuke toevoeging zijn, zo sta je nog meer in verbinding met elkaar.

Van Oers Accountancy & Advies

Met Quizzzit hebben we in een onvergetelijke Van Oers Quiz georganiseerd. In het voorjaar van 2020, waarbij veel collega's vanuit huis moesten werken was het een ideale manier om een stukje... Met Quizzzit hebben we in een onvergetelijke Van Oers Quiz georganiseerd. In het voorjaar van 2020, waarbij veel collega's vanuit huis moesten werken was het een ideale manier om een stukje saamhorigheid te creëren. Quizzzit neemt de gehele organisatie uit handen en krijgt het met de quiz voor elkaar om er toch een persoonlijk 'Van Oers sausje' over te gieten wat de quiz uniek maakt. Zeker een aanrader!

React

Super leuk om met een online quiz alle React kantoren toch een beetje samen te brengen!

Raad & Daad Evenementen

De samenwerking heb ik als onwijs positief ervaren! De heren zijn onwijs meedenkend, flexibel en enthousiast al in het voortraject. De dag van de opnames was het ook achter de schermen erg gezellig... De samenwerking heb ik als onwijs positief ervaren! De heren zijn onwijs meedenkend, flexibel en enthousiast al in het voortraject. De dag van de opnames was het ook achter de schermen erg gezellig en wordt iedereen erbij betrokken. De quizmaster en de mannen van de regie zorgen voor een goede stemming en een perfecte uitzending! Een aanrader voor iedereen! Names Raad & Daad Evenementen

Familie Smans

Hoogtepunt van ons familieweekend! Met een groepje van 32 personen hebben wij ons erg vermaakt. Ook de kinderen konden volop meedoen, chapeau!

Marijn Derks

Leukleuk

Richard Nooteboom

Was erg gezellig en goed georganiseerd

Lisa

Leuke quiz, leuk alternatief in deze tijd!