Quizzzit

Bo van Mierlo / bol.com

Wat een onwijs leuke manier om even uit je dagelijkse werkzaamheden te stappen! Hilarisch hoe sommige vragen een inkoppertje waren en andere echte hersenkrakers.

Nederlandse Vereniging van Directie- en managementondersteuners

Wat hebben wij genoten! Zowel bestuur als deelnemende leden van de Nederlandse Vereniging van Directie- en managementondersteuners (NVD) kijken terug op een zeer geslaagde middag quizzen. Het heeft... Wat hebben wij genoten! Zowel bestuur als deelnemende leden van de Nederlandse Vereniging van Directie- en managementondersteuners (NVD) kijken terug op een zeer geslaagde middag quizzen. Het heeft alle verwachtingen overtroffen. Heel professioneel, gezellige quizzmaster, maar zeker zo belangrijk, de technische kant van begin tot eind liep zeer gesmeerd. De mogelijkheid om eigen vragen in te brengen en vervolgens leden van onze projectgroep te laten inbellen in de studio, maakte het heel persoonlijk. Het was ónze quizz. Ook de contacten met Maurice ter voorbereiding van ons evenement, mailverkeer, telefoontjes en zelfs een Teams-meeting snel tussendoor, niets was te veel en alles verliep erg soepel. Al met al, een hele goede en prettige samenwerking tussen Quizzzit en NVD. Helemaal passend bij de tijd en waar we nog lang aan terug zullen denken en over zullen praten. De vele alleen maar lovende reacties van onze leden op de sociale media zijn hiervan reeds het bewijs.

Raeger Autismecentrum

Eerste contact en follow up waren perfect. Meedenkend en duidelijke uitleg. De afstemming tussendoor is fijn. Wij zijn volledig in de watten gelegd en hebben op deze manier maximaal kunnen genieten... Eerste contact en follow up waren perfect. Meedenkend en duidelijke uitleg. De afstemming tussendoor is fijn. Wij zijn volledig in de watten gelegd en hebben op deze manier maximaal kunnen genieten van deze quiz. Het competitieve en interactieve aspect leveren leuke situaties op. De 2 Dj's maken het geheel af!

Supportersvereniging Sparta Nijkerk

Afgelopen zaterdag een online Pubquiz gedaan via Quizzzit , leuke en snelle reactie gekregen bij de offerte, willen met je meedenken. (bijna) alles is mogelijk, vooral de paar eigen vragen die... Afgelopen zaterdag een online Pubquiz gedaan via Quizzzit , leuke en snelle reactie gekregen bij de offerte, willen met je meedenken. (bijna) alles is mogelijk, vooral de paar eigen vragen die verwerkt zijn in de quiz gaf een persoonlijk tintje. erg leuk, zeer professioneel, leuke vragen, vrolijke en duidelijke quizmaster met af en toe een verassingsvraag. echt een aanrader. Net als het toevoegen van eigen logo en achtergrond foto. Vooral leuk dat ze dag later de uitslag en de gestuurde appjes uit de quiz naar ons stuurden zodat deze nog gedeeld kan worden met deelnemers. Echt een aanrader, waar voor je geld.

Proximus NV

Wij waren op zoek naar een alternatief voor ons jaarlijks team event, die wegens Corona dit jaar niet fysiek kon doorgaan.
De online quiz was een zeer leuk alternatief. De quiz wordt...
De online quiz was een zeer leuk alternatief. De quiz wordt professioneel gebracht en bevatten leuke vragen begeleid door grappige filmpjes en afgewisselend met spelletjes.
Door het gebruik van whatsapp is er ook interactie met het publiek. Wij zijn een team van 100 collega’s en op deze manier was er toch enige connectie.
Het contact met Quizzzit verliep vlot, snel en op een professionele manier. Ik zou het zeker aanraden aan iedereen.

Flusso B.V.

Met ruim 80 Flusso collega's en partners hebben we een gezellige online quiz gespeeld. De presentatie was leuk en het motiveerde iedereen om regelmatig de stand te horen en zien. Technische verliep... Met ruim 80 Flusso collega's en partners hebben we een gezellige online quiz gespeeld. De presentatie was leuk en het motiveerde iedereen om regelmatig de stand te horen en zien. Technische verliep alles vlekkeloos en geheel volgens afspraak, en daar houden we als IT-bedrijf natuurlijk van.

Shoot My Food

Wij hebben de Quizzzit tool gebruikt voor onze eigen online pubquiz. We hebben zelf de vragen aangeleverd en show gedraaid, maar de ervaring met Maurice van Quizzzit was erg positief. Goed... Wij hebben de Quizzzit tool gebruikt voor onze eigen online pubquiz. We hebben zelf de vragen aangeleverd en show gedraaid, maar de ervaring met Maurice van Quizzzit was erg positief. Goed bereikbaar en erg behulpzaam, ook buiten reguliere werktijden om. Dank daarvoor!

Uniface

Super professioneel online event!

BAM Infraconsult

Goed georganiseerde quiz. Veel lol gehad met ons team.

De zorgspecialist

Heel erg leuk, geeft toch een stukje verbinding in coronatijd.
Erg gezellig met vriend en honden nog even nagenieten met de muziek. Leuke persoonlijke elementen!