Quizzzit

Hogeschool Inholland

Prima quizmaster, leuke vragen. Voelde toch even als een avondje uit. Jammer was dat het niet altijd duidelijk was of je antwoord wel was doorgekomen; best veel collega's hadden hier problemen mee.... Prima quizmaster, leuke vragen. Voelde toch even als een avondje uit. Jammer was dat het niet altijd duidelijk was of je antwoord wel was doorgekomen; best veel collega's hadden hier problemen mee. Echter, dat mocht de pret niet drukken.

GOA Publiek

De GOA Publiek heeft onlangs een quiz gedaan via Quizzzit en dat heeft erg goed uitgepakt. Het organiseren en plannen van de quiz gaat erg makkelijk, want bij vragen wordt er altijd duidelijk en... De GOA Publiek heeft onlangs een quiz gedaan via Quizzzit en dat heeft erg goed uitgepakt. Het organiseren en plannen van de quiz gaat erg makkelijk, want bij vragen wordt er altijd duidelijk en snel gecommuniceerd. De quiz is professioneel opgezet en de vragen zijn goed te doen voor jong en oud. Naast de quiz is er ook nog een chat tijdens het optreden met de DJ's, zodat je met elkaar in de stemming kan komen. Daarnaast is er de mogelijkheid om appjes te sturen met leuke foto's, welke tijdens de quiz in beeld komen. Door een beeldscherm te hebben met quizvragen en telefoon als stemknop, is de quiz goed te spelen. Helaas hebben we ervaren dat de stemknoppen het niet altijd goed doen, waardoor antwoorden niet binnen komen en punten verloren gaan. Over het geheel zijn we erg tevreden en we kunnen Quizzzit dan ook aanbevelen!

Textkernel B.V.

GEWELDIG, Super professioneel, leuke vragen, goede set-up kwa score. Door snel te antwoorden krijg je meer punten wat vals spelen voorkomt. Goede aanrader voor leuke online event. Rogier Zuelen... GEWELDIG, Super professioneel, leuke vragen, goede set-up kwa score. Door snel te antwoorden krijg je meer punten wat vals spelen voorkomt. Goede aanrader voor leuke online event. Rogier Zuelen Textkernel B.V.

Jeugdbrandweer Amerongen-Leersum

Met de jeugdbrandweer deze activiteit gedaan en voor iedereen was het een super geslaagde avond

Sectorinstituut Transport en Logistiek

Sectorinstituut Transport en Logistiek: Quizzzit komt op ons over als een ervaren organisatie met een enorme drive om er samen iets moois van te maken.

Maaike Walinga - De Volksbank

In deze coronatijd, waar iedereen een leuk feestje mist, is dit een zeer geslaagd alternatief! De DJ die voorafgaand aan de quiz muziek draait brengt de sfeer er al goed in. De quiz zit goed in... In deze coronatijd, waar iedereen een leuk feestje mist, is dit een zeer geslaagd alternatief! De DJ die voorafgaand aan de quiz muziek draait brengt de sfeer er al goed in. De quiz zit goed in elkaar met zeer gevarieerde vragen. Onder het genot van zelfverzorgde hapjes en drankjes werd het alsnog een topfeest voor onze collega's.

Nationale Politie

Super leuke teambuilding georganiseerd bij Quizzzit. Goede service en snelle reactie vanuit de organisatieteam van Quizzzit. Ik geef het een dikke 10

North Sea Port

Vanaf het eerste contact verliep alles perfect. Quizzzit beantwoordt al je vragen snel en professioneel. Ook tijdens de voorbereidingen van de quiz verliep de samenwerking met Quizzzit heel goed. Je... Vanaf het eerste contact verliep alles perfect. Quizzzit beantwoordt al je vragen snel en professioneel. Ook tijdens de voorbereidingen van de quiz verliep de samenwerking met Quizzzit heel goed. Je merkt dat de medewerkers van Quizzzit weten waar ze mee bezig zijn en dat geeft je als klant het volste vertrouwen dat het allemaal goed komt.
De quiz zelf was een mega succes! De vragen waren perfect qua moeilijkheidsgraad en afwisseling en de mogelijkheid om eigen vragen toe te voegen gaf de quiz een extra leuk accent. De filmpjes waarmee de meeste vragen werden ingeleid waren grappig en origineel en zorgden voor veel gelach en hilariteit. De quizmaster was geweldig en verwerkte de door ons aangeleverde informatie op een vlotte en spontane manier. Ook qua vormgeving zag de quiz er super professioneel uit. Door de mogelijkheid om Whatsapp berichtjes in te sturen was er voldoende ruimte voor interactie.
Onze medewerkers hebben werkelijk genoten van de quiz. Na de quiz was iedereen dolenthousiast en regende het complimenten voor de organisatoren.
Bedankt Quizzzit voor de zeer geslaagde middag!!
Namens de medewerkers van North Sea Port (Gent/Terneuzen)

Politie team GVA

We hebben als team genoten van het teamuitje :) Leuk contact gehad met Maurice en de Quizmaster deed het ook erg leuk, complimenten.