Quizzzit

Rijkswaterstaat

Voor ons afdelingsuitje hebben we contact gelegd met Quizzzit. In de voorbereiding werd door Quizzzit goed meegedacht in de opzet van het programma en tot op het laatste moment hebben we nog... Voor ons afdelingsuitje hebben we contact gelegd met Quizzzit. In de voorbereiding werd door Quizzzit goed meegedacht in de opzet van het programma en tot op het laatste moment hebben we nog onderdelen kunnen wijzigen. Het resultaat was een ontzettend leuke invulling van de middag! Ook hadden we geluk met Gerben van Driel als host. Het gemak en enthousiasme waarop Gerben ons meenam in het programma was top en sloot goed aan bij onze afdeling. We hebben afgesloten met een pubquiz en dat was ook een succes. Nogmaals dank voor de leuke sessie en de fijne samenwerking. Een echte aanrader!

Neways

Als bedrijf meegedaan met de Pubquiz en ervan genoten.
Als bedrijf meegedaan met de Pubquiz en ervan genoten.
Professioneel opgezet, leuk gepresenteerd, goed toegankelijk, contact van tevoren om alles af te stemmen was ook heel persoonlijk en prettig. Goede uitleg in de instructie en bij het begin van de show nogmaals.
Opwarmen en afschakelen met de DJ's is ook een aanrader

Tilburg University

Dankzij quizzzit hadden we een compleet verzorgd en super leuk personeelsuitje: Door de leuke persoonlijke promo video en de goed gevulde snackboxen waren de verwachtingen van onze collega's al erg... Dankzij quizzzit hadden we een compleet verzorgd en super leuk personeelsuitje: Door de leuke persoonlijke promo video en de goed gevulde snackboxen waren de verwachtingen van onze collega's al erg hoog ons virtuele personeelsuitje ook maar begonnen was. Gelukkig bleek dit niet voor niets! We hadden een hele leuke quiz master (Gerben we <3 u ) die onze hele quiz op professionele en energieke wijze in het Engels verzorgde. Ook de vragen die we zelf in de quiz hadden laten opnemen en de DJ voor en achteraf waren hele leuke toevoegingen aan de basisservice. Verder verliep het contact met de organisatie goed en professioneel en werden problemen snel en naar tevredenheid opgelost. Zeker een aanrader!

WPZ

Na het zoeken en benaderen van diverse partijen kwam Quizzzit voor ons als meest professioneel over. Met uitgebreid persoonlijk contact, waarin wordt meegedacht en alternatieven worden geboden,... Na het zoeken en benaderen van diverse partijen kwam Quizzzit voor ons als meest professioneel over. Met uitgebreid persoonlijk contact, waarin wordt meegedacht en alternatieven worden geboden, hebben we de samenstelling gemaakt en borrelpakket samengesteld. En tijdens de Quiz hebben we met z'n allen genoten, gelachen en met verrassing gekeken naar foto's van collega's. Kortom; een superfijne manier van samenzijn met je team tijdens deze periode van thuiswerken!

Vrije Universiteit Amsterdam

We zochten naar een manier om studenten van de Vrije Universiteit op een leuke, ludieke manier kennis te laten maken met de staf. Dat is zeker gelukt. De begeleiding naar het event toe verliep... We zochten naar een manier om studenten van de Vrije Universiteit op een leuke, ludieke manier kennis te laten maken met de staf. Dat is zeker gelukt. De begeleiding naar het event toe verliep vlekkeloos, veel persoonlijk contact en snel antwoord op vragen. De quiz zelf liep ook op rolletjes.

PV Be Cool

Mijn ervaring met Quizzzit is heel goed. Ik kreeg snel reactie en ik werd goed geholpen. De Quiz zelf was ook super leuk!

Lebara Nederland - Eelco Gijze

Sinds de start van corona proberen we onze thuiswerkende medewerkers met elkaar verbonden te houden. Voor onze kwartaalborrel van oktober kozen we ervoor dit samen met Quizzzit te doen. Zonder... Sinds de start van corona proberen we onze thuiswerkende medewerkers met elkaar verbonden te houden. Voor onze kwartaalborrel van oktober kozen we ervoor dit samen met Quizzzit te doen. Zonder uitzondering waren alle deelnemers onder de indruk van de professionele uitstraling (Lebara merk en huisstijl in beeld) en het aanstekelijke enthousiasme van de DJ's en de quizmaster. De mix tussen vragen van Quizzzit en onze eigen vragen was ook ontzettend leuk. Organisatorisch was het ook super geregeld; heldere offerte en communicatie en voorbespreking met de regio voor het live welkomstwoord. We hebben alleen maar positieve berichten gehad in de dagen er na. Je online borrel samen met Quizzzit organiseren is écht een aanrader!!! - Eelco Gijze, Lebara Nederland

Vroon BV

Gezellige activiteit voor het hele bedrijf

Allekabels BV

Zaterdagavond 5 september hadden meer dan 50 van onze collega’s de avond van hun leven. Die avond organiseerde Quizzzit een online quiz voor Allekabels. Dat bleek niet zomaar een quiz, maar een quiz... Zaterdagavond 5 september hadden meer dan 50 van onze collega’s de avond van hun leven. Die avond organiseerde Quizzzit een online quiz voor Allekabels. Dat bleek niet zomaar een quiz, maar een quiz in Allekabels-stijl met een echte presentator en een live-verbinding met een tv- studio.

“Het was een bijzonder leuke ervaring. Net alsof je in een echt tv-programma zit, met leuke spelletjes via whatsapp voor ons als deelnemers en met grappige video’s. Petje af voor de organisatie, dit had ik echt niet verwacht.”

Van tevoren was er per mail een instructie uitgegaan waarbij alles werd uitgelegd. Precies op tijd zat dan ook iedereen klaar met zijn laptop en/of smartphone. Plus drankjes en hapjes uiteraard. Een echt personeelsfeest en dat gewoon thuis op de bank.

Voor en na de quiz verzorgde een DJ vanuit de studio de muziek. Die klonk weliswaar vanuit de eigen speakers thuis, maar dat maakte de pret er niet minder om. “Ik ben verrast door de flexibiliteit waarmee dit op poten is gezet door Quizzzit samen met ons bedrijf. Voor herhaling vatbaar, vind ik.”

Personeelsvereniging Gemeente Drimmelen

Wij hebben dankzij Quizzzit met onze personeelsvereniging een onwijs leuke avond gehad! Door de deels interactieve aanpak heb je, ondanks de afstand van elkaar, toch een leuk spel samen.