Quizzzit

Wardenburg beveiliging

Geweldig!

Actor

Wij hebben als Actor een erg leuke quiz ervaren met veel humor en scherpe vragen. De quizmaster presenteerde dit op vlotte wijze. Ook de communicatie en afstemming met Quizzzit voorafgaand aan de... Wij hebben als Actor een erg leuke quiz ervaren met veel humor en scherpe vragen. De quizmaster presenteerde dit op vlotte wijze. Ook de communicatie en afstemming met Quizzzit voorafgaand aan de quiz verliep erg goed.

Techsharks

Fijne ervaring! Quizzzit was altijd goed bereikbaar en heb veel snel met hen kunnen regelen. Paar kleine technische kwaaltjes, maar die waren gelukkig snel opgelost. Buiten dat een hele leuke middag... Fijne ervaring! Quizzzit was altijd goed bereikbaar en heb veel snel met hen kunnen regelen. Paar kleine technische kwaaltjes, maar die waren gelukkig snel opgelost. Buiten dat een hele leuke middag gehad met speeddaten en de quiz!

Harrie Schuuring, Humanitas

Vanuit eerdere ervaringen, ook nu weer een prima ervaring

De Geus Bouw

Fijne samenwerking, leuke afwisselende vragen en leuk het interactieve contact met studio/thuis.
De Geus Bouw

MWM Benelujx B.V.

MWM heeft alleen maar een positieve ervaring met Quizzzit. Offerte erg duidelijk, vragen die we hadden werden gelijk beantwoord. De quiz zelf is super. De presentator deed het erg leuk. Ondanks dat... MWM heeft alleen maar een positieve ervaring met Quizzzit. Offerte erg duidelijk, vragen die we hadden werden gelijk beantwoord. De quiz zelf is super. De presentator deed het erg leuk. Ondanks dat je niet bij elkaar bent, heb je toch het gevoeld door de vragen, appjes, foto's etc. dat je het samen doet.

GEODIS

Ontzettend leuke quiz, vlot tempo, professioneel georganiseerd.
Traject vooraf was ook erg prettig. Er werd snel gereageerd en meegedacht.
Wij kijken terug naar een zeer geslaagd event.

Stichting Zomerfeest Gorinchem

Een zeer flexibele organisatie die voor ons zeer last minute nog een superleuke quiz heeft kunnen organiseren - Zomerfeest Gorinchem

Nationaal coördinator Groningen

Hartstikke leuke middag gehad met 100 collega's! De quiz was hilarisch en alles was prima geregeld. Drie weken later wordt er nog steeds over gesproken. Zeker voor herhaling vatbaar.