Quizzzit

HAN

Vrolijke en energieke online ervaring.

Thinkwise

Een professionele quiz met een echte quizmaster die alles leuk aan elkaar praat. Ook de eigen vragen tussendoor waren een leuke toevoeging.

Stichting Oranjedag Rhenen

Geweldig geregeld!

Schunk Xycarb Technology

De deelnemers aan de Quizzz hebben een leuke tijd gehad.
De voorbereiding met Quizzzit verliep soepel en flexibel.
Fijn om een event te kunnen organiseren in een ‘event-loze’ tijd.

New Skool Media

Geweldige Quiz met een gezellig presentatie! De quiz met DJ's is een echte aanrader. Leuke interactie met opdrachten. Zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar!!

DRG

Leuke middag gehad met de collega's! Quizzzit heeft het goed georganiseerd. De quizmaster deed het ook leuk.

Allers Bedrijfswagens BV

Wij kijken terug op zeer geslaagde online quizavond die in samenwerking met Quitzzzit georganiseerd werd voor de medewerkers van Allers Bedrijfswagens BV. Wij hebben de samenwerking als zeer prettig... Wij kijken terug op zeer geslaagde online quizavond die in samenwerking met Quitzzzit georganiseerd werd voor de medewerkers van Allers Bedrijfswagens BV. Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. Al onze wensen behoorden tot de mogelijkheden en wij kunnen niet anders zeggen dan dat de uitvoering boven verwachting goed was. Ook alle lof voor de quizmaster. Zij wist moeiteloos de avond aan elkaar te praten in zowel het Nederlands als het Duits, dit was voor ons zeer belangrijk. De interactie was goed, de vragen waren soms best pittig maar divers en erg leuk opgezet. Kortom: een echte aanrader!

Ten Brinke

Quizzzit is een fijne organisatie in de hele afwikkeling van het event. Van aanvraag offerte tot uitvoering en nazorg. De communicatie is duidelijk en direct. Gelijk de juiste mensen aan de telefoon... Quizzzit is een fijne organisatie in de hele afwikkeling van het event. Van aanvraag offerte tot uitvoering en nazorg. De communicatie is duidelijk en direct. Gelijk de juiste mensen aan de telefoon om de voorbereiding goed door te spreken. Vragen en presentatie zijn erg leuk. De tijdsduur van het hele event had voor mij wel iets langer gemogen. En persoonlijk miste ik een korte pauze in de presentatie. Stel dat je alleen online "mee speelt" dan is het fijn om even een drankje te kunnen halen of naar het toilet te kunnen. Nu was er geen enkel moment om een paar minuutjes vrij te zijn. De vragen waren leuk en omdat wij alles in de Duitse taal gedaan hebben voor iedereen te begrijpen.
Reacties van deelnemers was erg positief.

L A È S S Weddings & Event

Hele goede en zeer fijne en vooral snelle communicatie met het bedrijf!
Heel duidelijke uitleg en niks was teveel!
Dachten heel erg mee om de pubquiz tot een succes te maken!

Zuiderzeemuseum

Wij hebben met Quizzzit een online pubquiz georganiseerd in
Wij hebben met Quizzzit een online pubquiz georganiseerd in
het kader van ons themajaar, de lancering van ons Zuiderzeebier én de online Museumweek. De organisatie heeft een professionele aanpak met voldoende ruimte voor eigen inbreng. Ook de Techniek is prima voor elkaar.