Interessante cursus, locatie was perfect! Mooie verhouding tussen theorie en praktijk.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact met ons.
Met vriendelijke...
Pro Education

De cursus is praktisch en goed te volgen. De docent is enthousiast en heeft veel ervaring. Als je regelmatig met amputatiecliënten werkt, is deze cursus zeker een aanrader.

Reactie Pro Education:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.
Pro Education

Locatie was erg ver rijden en de tafels en stoelen waren niet erg prettig om de hele dag aan te werken. Verder goede lunch ed. Docent is kundig, gaat in op vragen. Lastige is wel de verschillende... Locatie was erg ver rijden en de tafels en stoelen waren niet erg prettig om de hele dag aan te werken. Verder goede lunch ed. Docent is kundig, gaat in op vragen. Lastige is wel de verschillende settings: een revalidatie centrum of GRZ is een heel verschil, ik zou vooral meer willen weten en oefenen mbt geriatrische ouderen.
Ik zou meer praktijk prettig vinden en dan ook vooral van het eerste deel van het traject voorbereidend op de prothese. Zwachtelen, oefeningen voor de stomp enz, nu bleef het bij theorie (praktijk in heliomare was allemaal over uitlijnen prothese). Verder kregen we veel info op de usb dat is heel prettig.
Huiswerk werd niet veel aandacht aan besteed en we moesten 2 boeken aanschaffen (flinke uitgave) en daar werd vervolgens niets mee gedaan, dat is jammer. Pro education reageert ook niet op mails daarover. Duidelijke kosten opgave en voorbereidingstijd noemen.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Ruth

De gegeven cursus door de docente ervaar ik als zeer uitstekend en betrokken. De docente is erg bekwaam op dit onderwerp. Hiervan heb ik erg veel geleerd. Ook het lesmateriaal was ruim voldoende. De gegeven cursus door de docente ervaar ik als zeer uitstekend en betrokken. De docente is erg bekwaam op dit onderwerp. Hiervan heb ik erg veel geleerd. Ook het lesmateriaal was ruim voldoende.
Minpunt van Pro-Education. De onduidelijkheid over het lesmateriaal.
Zonder extra info kreeg ik een mail van E-connect om een account aan te maken. Ik had hier nog nooit van gehoord en dacht in eerste instantie dat dit spam was. Toch even ge-googled en bleek afkomstig te zijn van Pro-Education. Alsnog een account aangemaakt voor alle extra info over de gegeven cursus.
Tevens geldt dit ook voor het opgestuurde lesmateriaal. Zonder vooraf te communiceren kreeg ik bericht van Post NL dat ik een aangetekende brief zal krijgen.
Verbeterpunten voor dit bovenstaande aan Pro Eduction: duidelijke/meer communicatie.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Ruth! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Marit

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Marit!

Elena

De lessen en de inhoud waren erg goed. Zeer goede informatie en de leraar legde het op een eenvoudige manier uit. Ook de groep klasgenoten was erg leuk. Nu is het voor mij veel gemakkelijker om de... De lessen en de inhoud waren erg goed. Zeer goede informatie en de leraar legde het op een eenvoudige manier uit. Ook de groep klasgenoten was erg leuk. Nu is het voor mij veel gemakkelijker om de reden van de problemen aan mijn patiënten met reuma uit te leggen en patiënten beter te kunnen behandelen en doorverwijzen.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor je review, Elena! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Martijn

Soms te langdradig. Goede toepassing van cursus naar praktijk mogelijk.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Martijn! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...
Pro Education

Interessant aanvulling dat er ook podotherapeuten aansloten.

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.
Pro Education

Leerzame cursus om meer verdieping te krijgen in de denkwijze bij PWB. Voor therapeuten die dit willen toepassen zonder dat de artsen achter dit concept staan, is het een zware dobber. 3 dagen van... Leerzame cursus om meer verdieping te krijgen in de denkwijze bij PWB. Voor therapeuten die dit willen toepassen zonder dat de artsen achter dit concept staan, is het een zware dobber. 3 dagen van nagenoeg 1 persoon les krijgen is vrij eentonig. Indien een arts als spreker kan worden toegevoegd, kan dit voor meer diepgang zorgen op medisch gebied.

Reactie Pro Education:

Wat fijn om te lezen! Verder nemen we je feedback intern met ons mee! Bedankt voor je feedback.
Pro Education

Fijne cursus, zeer bruikbaar!

Reactie Pro Education:

Dat is goed om te horen! Bedankt voor je feedback.