Ruth

Fijne docent die goed uitleg kon geven en antwoorden op de vragen die ik had. Niet te veel rollenspel, maar wel met elkaar sparren om meer inzicht te krijgen over het gebruik van de COPM.

Reactie Pro Education:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Ruth! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Pro Education

Het is een hele fijne cursus, waarin je leert te kijken naar alle factoren rondom de eet- en drinkproblemen. Heel nuttig en leerzaam.

Reactie Pro Education:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Pieter

De cursus was erg leerzaam en de docenten stemmen goed af op het niveau van de groep.
Het geeft echt handvatten om in de praktijk aan de slag te gaan. Het is wel heel veel informatie in korte tijd.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor je review, Pieter! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.
Pro Education

Heel erg interessant en duidelijk.

Reactie Pro Education:

Wat fijn om te lezen! Bedankt voor het delen van je feedback.
Pro Education

Prima, meer praktijk had beter aangesloten bij de behoeftes van alle therapeuten

Reactie Pro Education:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Bonnie

Deskundige, flexibele en prettige docenten. Inhoudelijke zeer veel geleerd!
Deskundige, flexibele en prettige docenten. Inhoudelijke zeer veel geleerd!
Op de locatie waren de faciliteiten prima, vooral de lunch was zeer goed verzorgd. Soms wel lang wachten bij de toiletten, omdat iedereen tegelijk pauze had.

Reactie Pro Education:

Wat goed te horen, Bonnie! Bedankt voor het achterlaten van je review!

Yvonne

De cursus is interactief met een goede balans tussen theorie en praktijk

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen, Yvonne! Bedankt voor je feedback.

Goed. Heb alleen de verkeerde USB stick mee gekregen

Reactie Pro Education:

Wat jammer dat je de verkeerde USB stick hebt meegekregen. Mocht je nog de juiste wensen, neem dan even contact met ons op.

Marcella

De cursus werd op een prettige manier gegeven. Ik had aan de hand van de omschrijving van de cursus, wat meer diepgang verwacht.

Reactie Pro Education:

Dat is erg fijn om te horen, Marcella! Bedankt voor je review en deelname.

Jeroen

Kundige docent die goed aansluit bij de praktijk.

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen, Jeroen! Bedankt voor je beoordeling.