Lesinhoud was goed. Theorie werd goed afgewisseld met opdrachten.
Werd goed ingegaan op vragen.
Lesinhoud was goed. Theorie werd goed afgewisseld met opdrachten.
Werd goed ingegaan op vragen.
Materiaal: het was mij niet bekend dat de hand-out zelf meegebracht moest worden en niet werd verstrekt.
Locatie was goed bereikbaar.
2e cursusdag was de ruimte veel te klein voor 14 cursisten en een cursusleidster! De ruimte was slecht te ventileren. Koffie, thee en lunch waren prima verzorgd

Reactie Pro Education:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Verder nemen we je feedback intern met ons mee. Bedankt voor het delen van je beoordeling.
Pro Education

Lesinhoud; klopte anatomisch niet helemaal. het wa seen workshop dus kort...

Reactie Pro Education:

We zullen je feedback betreffende de lesinhoud intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Pro...
Pro Education

Ontzettend fijne en praktische cursus. Veel kunnen leren en nieuwe inzichten gekregen waar ik in de praktijk mee verder kan. Bedankt!

Reactie Pro Education:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Hedlund

Ondanks al lange ervaring met copm heb ik echt weer wat geleerd en ook om naar mezelf te kijken in het hoe en wat rondom het instrument. De dynamiek in de groep (klein maar fijn) en de input van de... Ondanks al lange ervaring met copm heb ik echt weer wat geleerd en ook om naar mezelf te kijken in het hoe en wat rondom het instrument. De dynamiek in de groep (klein maar fijn) en de input van de docent waren hierbij helpend.
Deels online deels op locatie was prima en efficiënt bij de kleine groep die we hadden.

Reactie Pro Education:

Wat fijn om horen, Hedlund! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Bink

Een hele interessante, praktische cursus. Docenten hebben veel ervaring en kunnen daardoor veel vragen goed beantwoorden. Locatie is fijn, dichtbij station en verder goed verzorgd.
Het was fijn...
Het was fijn geweest als de voorbereiding wat eerder bekend was.

Reactie Pro Education:

Wat fijn om horen, Bink! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Leonie

De training was ontzettend leerzaam en passend bij mijn werkzaamheden in de praktijk, waardoor ik nu met veel nieuwe kennis en handvatten aan de slag kan gaan. De docenten waren zeer kundig en... De training was ontzettend leerzaam en passend bij mijn werkzaamheden in de praktijk, waardoor ik nu met veel nieuwe kennis en handvatten aan de slag kan gaan. De docenten waren zeer kundig en vriendelijk en deelden hun informatie op een zeer prettige manier. Voor de volgende keer zou het fijn zijn als de studiemap al gevuld zou zijn met de hand-outs en de artikelen.

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen, Leonie! Bedankt voor je feedback.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Ruth

Fijne docent die goed uitleg kon geven en antwoorden op de vragen die ik had. Niet te veel rollenspel, maar wel met elkaar sparren om meer inzicht te krijgen over het gebruik van de COPM.

Reactie Pro Education:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Ruth! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Pro Education

Het is een hele fijne cursus, waarin je leert te kijken naar alle factoren rondom de eet- en drinkproblemen. Heel nuttig en leerzaam.

Reactie Pro Education:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Pieter

De cursus was erg leerzaam en de docenten stemmen goed af op het niveau van de groep.
Het geeft echt handvatten om in de praktijk aan de slag te gaan. Het is wel heel veel informatie in korte tijd.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor je review, Pieter! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.