Ik vond de docenten heel goed, erg kundig en konden de inhoud ook goed overbrengen!
Er werd veel achtergrondinfo gegeven en ook veel praktisch geoefend.
De locatie was goed, vooral de...
Er werd veel achtergrondinfo gegeven en ook veel praktisch geoefend.
De locatie was goed, vooral de eerste dag. De tweede dag zaten we met teveel mensen in een te kleine ruimte.

Reactie Pro Education:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je positieve feedback.

Martijn

Leerzaam en verfrissend

Reactie Pro Education:

Dat is erg fijn om te lezen, Martijn! Bedankt voor je feedback!
Pro Education

Erg leuk en veel geleerd!

Reactie Pro Education:

Dat is erg fijn om te lezen! Bedankt voor je feedback.
Pro Education

Prijs kwaliteit verhouding is niet goed je verwacht meer voor een prijs van meer dan 500 euro per dag. Lesmateriaal mag meer up to date zijn

Pro...
Pro Education

Fijne cursus met zeer kundige docenten, nuttige onderwerpen en aandacht voor het uitwisselend van praktijkervaringen. Veel inzichten opgedaan!

Reactie Pro Education:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.
Pro Education

Cursus is 3 weken voor aanvang verschoven naar een andere dag en een andere datum een maand later.
Cursus is geen aanrader

Reactie Pro Education:

Dank je wel voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!
Met...
Pro Education

2 de lokatie was niet oke. Koud slechte stoelen en catering. Docente was super.

Reactie Pro Education:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.
Pro Education

Eén van de docenten prima, andere kan informatie slecht overdragen.
Voorziening goed, alleen bereikbaarheid (vanuit Zuid-Nederland) slecht.
Lesmateriaal grotendeels goed, sommige items...
Eén van de docenten prima, andere kan informatie slecht overdragen.
Voorziening goed, alleen bereikbaarheid (vanuit Zuid-Nederland) slecht.
Lesmateriaal grotendeels goed, sommige items verouderd.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Elke

Inhoudelijk goede cursus, naar mijn idee kan het wel in 2 dagen. De laatste dag was een halve dag eigen casussen bespreken en het 2e deel vd dag vond ik echt minder interessant, dit zou ook kort bij... Inhoudelijk goede cursus, naar mijn idee kan het wel in 2 dagen. De laatste dag was een halve dag eigen casussen bespreken en het 2e deel vd dag vond ik echt minder interessant, dit zou ook kort bij de eerste dagen kunnen.
Lesstof is wel erg verouderd en onoverzichtelijk.
De locatie was erg ver weg, voor ons daarom ook niet voor herhaling vatbaar. De locatie ziet er ook wel heel triest uit.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Elke! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
Pro Education

De locaties was de tweede dag minder. Het was een heel klein lokaal en we begonnen daardoor een half uur later.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!