Martijn

Soms te langdradig. Goede toepassing van cursus naar praktijk mogelijk.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Martijn! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...
Pro Education

Interessant aanvulling dat er ook podotherapeuten aansloten.

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.
Pro Education

Leerzame cursus om meer verdieping te krijgen in de denkwijze bij PWB. Voor therapeuten die dit willen toepassen zonder dat de artsen achter dit concept staan, is het een zware dobber. 3 dagen van... Leerzame cursus om meer verdieping te krijgen in de denkwijze bij PWB. Voor therapeuten die dit willen toepassen zonder dat de artsen achter dit concept staan, is het een zware dobber. 3 dagen van nagenoeg 1 persoon les krijgen is vrij eentonig. Indien een arts als spreker kan worden toegevoegd, kan dit voor meer diepgang zorgen op medisch gebied.

Reactie Pro Education:

Wat fijn om te lezen! Verder nemen we je feedback intern met ons mee! Bedankt voor je feedback.
Pro Education

Fijne cursus, zeer bruikbaar!

Reactie Pro Education:

Dat is goed om te horen! Bedankt voor je feedback.

Nelleke

Deze cursus is een waardevolle aanvulling voor het kunnen behandelen van afasiepatienten op functioneel niveau. De inhoud (lesstof) is duidelijk en concreet. De docent heeft goede vakinhoudelijke... Deze cursus is een waardevolle aanvulling voor het kunnen behandelen van afasiepatienten op functioneel niveau. De inhoud (lesstof) is duidelijk en concreet. De docent heeft goede vakinhoudelijke kennis en weet deze op een goede manier over te dragen. Tevens enthousiasmeert ze de deelnemers om met opgedane kennis en vaardigheden aan de slag te gaan. Kortom, zeer waardevolle cursus!

Reactie Pro Education:

Wat fijn om te horen, Nelleke! Bedankt voor je positieve feedback.

Robin

Opleiding mag praktischer. Veel herhaling van zetten. Veel theorie achter de chirurgische keuzes waar wij als therapeut weinig invloed op hebben. De gehele cursus kan wat mij betreft zeker een dag... Opleiding mag praktischer. Veel herhaling van zetten. Veel theorie achter de chirurgische keuzes waar wij als therapeut weinig invloed op hebben. De gehele cursus kan wat mij betreft zeker een dag korter

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het delen van je feedback, Robin! We gaan je feedback intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt... Bedankt voor het delen van je feedback, Robin! We gaan je feedback intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Wiecher

Theoretisch veel nuttige en toepasbare informatie gehad. Hierdoor heb ik mijn klinisch redeneren bij deze doelgroep verbeterd. Echter mis ik de uitwisseling praktische handelingen van... Theoretisch veel nuttige en toepasbare informatie gehad. Hierdoor heb ik mijn klinisch redeneren bij deze doelgroep verbeterd. Echter mis ik de uitwisseling praktische handelingen van docenten/medecuristen (bijv. meetinstrumenten, oefeningen, etc.).

Reactie Pro Education:

Wat goed om te horen. We zullen je feedback verder intern met ons meenemen!

Danielle

Goede cursus, die duidelijk weer meer inzichten geeft in de belastbaarheid van orthopedie cliënten na een operatie.
Sluit goed aan bij mijn dagelijkse werksituatie.

Reactie Pro Education:

Wat fijn om te horen, Danielle! Daar zijn we erg blij mee.

Maartje

Fijne locatie,
Goede invulling van de lessen,
Heerlijke eet- en drink voorzieningen.

Reactie Pro Education:

Wat fijn om te horen, Maartje! Bedankt voor je aanwezigheid en het schrijven van een review!

Feline

Fijne docente, met veel praktijkervaring. Heeft veel adviezen gegeven over omgaan met cliënten in de laatste levensfase, zeker een meerwaarde voor in het werkveld.

Reactie Pro Education:

Wat goed om te horen, Feline! Daar zijn we erg blij mee en we zullen je compliment intern doorzetten.