Goed afwisseling van leerstof en onderwerpen. De docenten geven interactieve les en hebben kennis van het vak.

Reactie Pro Education:

Wat goed om te horen! Bedankt voor je positieve feedback!

Saskia

Goede inhoudelijke cursus die meteen te gebruiken is in de praktijk, fijne docent

Reactie Pro Education:

Dat is fijn om te horen, Saskia! Bedankt voor je feedback.

Natascha

Prima cursus, docent en locatie! Alleen jammer dat er geen hand-outs waren en dat er ook niet gecommuniceerd was dat die er niet zouden zijn

Reactie Pro Education:

Dat is erg fijn om te horen, Natascha! Je feedback betreft de hand-outs nemen we intern met ons mee! Bedankt voor het delen van je feedback.

Manouk

Vrij kleine lokalen op locatie. Online leeromgeving werkt niet gemakkelijk.

Reactie Pro Education:

Goed dat je dit aangeeft, Manouk! We nemen dit intern met ons mee! Bedankt voor je review.

Plus:
De cursus sluit goed aan bij mijn werksetting.
De docent vertelde prettig, met veel voorbeelden.
Praktische cursus.

Min:
Ik vond dat de opdrachten voor de...
Plus:
De cursus sluit goed aan bij mijn werksetting.
De docent vertelde prettig, met veel voorbeelden.
Praktische cursus.

Min:
Ik vond dat de opdrachten voor de eerste cursusdag laat bekend zijn gemaakt.
Het terugkijkgesprek overdoen tijdens cursusdag 2 zou ik veranderen in het terugkijkgesprek bekijken in kleine groepjes.
De docent mag meer afbakenen. Er waren een aantal mensen die veel aan het woord waren over hun eigen ervaringen. Niet alles was relevant.

Reactie Pro Education:

Fijn om te lezen dat de cursus goed aan sluit bij jou werksetting. Verder nemen we je punten van feedback intern mee ter verbetering van de kwaliteit en service. Bedankt voor je beoordeling.
Met...

Rowena

Zeer interessant en direct inzetbaar. Een mooie aanvulling.

Reactie Pro Education:

Dat is goed om te horen, Rowena! Bedankt voor je feedback.

Anuschka

Fijne docent.

Reactie Pro Education:

Dat is erg fijn om te horen, Anuschka! Bedankt voor je positieve review.

Gaby

Een hele fijne cursus, waar duidelijk de theorie achter meertaligheid werd uitgelegd. Ook fijn om meer te weten te komen over het onderzoeken en behandelen van kinderen met meertaligheid; met... Een hele fijne cursus, waar duidelijk de theorie achter meertaligheid werd uitgelegd. Ook fijn om meer te weten te komen over het onderzoeken en behandelen van kinderen met meertaligheid; met duidelijke handvatten.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor je review, Gaby! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Roelien

Inhoud van de lessen was uitstekend. Docenten met ervaring, zeer aangesloten op de dagelijkse praktijk van de logopedisten die in verschillende werkomgevingen werken. De docenten wisten een sfeer te... Inhoud van de lessen was uitstekend. Docenten met ervaring, zeer aangesloten op de dagelijkse praktijk van de logopedisten die in verschillende werkomgevingen werken. De docenten wisten een sfeer te creëren van openheid en acceptatie zodat er veel uitnodiging was om actief mee te doen. De literatuur sloot goed aan en gaf goede kennis. Ik kan deze gevolgde cursus goed gebruiken in mijn dagelijkse praktijk. De locatie is goed te bereiken (afgezien van files en éénmaal wegwerkzaamheden vlakbij de locatie). Parkeren uitstekend. Catering uitstekend.

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen, Roelien! Bedankt voor je beoordeling.

Noëlle

De cursus was super interessant en leerzaam. Hele fijne en bekwame docenten. Ze hebben de informatie goed overgebracht!
Het was een prettige ervaring.

Reactie Pro Education:

Wat fijn om te lezen, Noëlle! Bedankt voor het delen van je feedback.