Hele leerzame cursus. Gelijk toepasbaar in de praktijk en dat is fijn. Goede inhoud. De tweede locatie was bij de sportschool waarbij we eigenlijk maar 30 min. van de sportschool echt gebruik hadden... Hele leerzame cursus. Gelijk toepasbaar in de praktijk en dat is fijn. Goede inhoud. De tweede locatie was bij de sportschool waarbij we eigenlijk maar 30 min. van de sportschool echt gebruik hadden gemaakt dit had van mij wel een andere locatie mogen zijn aangezien het er erg donker en koud was.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding. Verder nemen we je feedback met ons mee wat betreft de locatie.
Pro...
Pro Education

Zeer interessant en tevens een goede mix tussen theorie en praktijk, waardoor het erg veelzijdig lesmateriaal was. Zeker toepasbaar in de praktijk.

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.
Pro Education

Duidelijke uitleg met goede afwisseling tussen theorie en praktijkopdrachtjes.

Reactie Pro Education:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Arjan

Goede inhoudelijke training, zeer relevant voor mijn praktijk.

Reactie Pro Education:

Wat fijn om te lezen, Arjan! Bedankt voor je positieve feedback.
Pro Education

Cursus heeft een meerwaarde om in de praktijk meer clientgericht te werken. Ik heb meer bewustwording gekregen van de mogelijkheden van de client om eigen regie te hebben in de inhoud van zijn/haar... Cursus heeft een meerwaarde om in de praktijk meer clientgericht te werken. Ik heb meer bewustwording gekregen van de mogelijkheden van de client om eigen regie te hebben in de inhoud van zijn/haar behandeling.
Ik kende het instrument al, maar dankzij de cursus heb ik nu het gevoel dat ik ook weet hoe ik deze op de juiste manier moet afnemen.

Reactie Pro Education:

Wat fijn om horen, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Joyce

Ik heb veel geleerd van de cursus. De theorie werd duidelijk uitgelegd. Ook waren er genoeg overlegmomenten, waarbij de docent tips gaf die bruikbaar zijn binnen de praktijk. De overlegmomenten... Ik heb veel geleerd van de cursus. De theorie werd duidelijk uitgelegd. Ook waren er genoeg overlegmomenten, waarbij de docent tips gaf die bruikbaar zijn binnen de praktijk. De overlegmomenten duurde alleen soms net te lang. Deze hadden van mij korter gemogen, zodat de docent meer voorbeelden had kunnen gegeven van hoe zij bepaalde dingen aanpakt in de praktijk.

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen, Joyce! Bedankt voor je feedback.

Nancy

De cursus bevat bijna enkel theorie en dit bespreken met mede studenten. Meer input met eigen voorbeelden van de docent en meer werkvormen voor ons zou fijn zijn geweest.

Reactie Pro Education:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien, Nancy! We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.

Rianne

De cursus was theoretisch interessant. Op de cursusdagen werd veel herhaald van wat er voorbereid moest worden, zonder nieuwe aanvullingen. Ook zou de cursus meer op de praktische kant gericht... De cursus was theoretisch interessant. Op de cursusdagen werd veel herhaald van wat er voorbereid moest worden, zonder nieuwe aanvullingen. Ook zou de cursus meer op de praktische kant gericht kunnen worden mbt het formuleren van behandelvormen en voorbeelden van oefeningen.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
Pro Education

Het theoretische deel was zeer verhelderend. De 2de meer praktische dag heeft naar mijn gevoel minder gebracht. Ik had op meer concrete hulp m.b.t. behandeldoelen en behandelmogelijkheden gerekend... Het theoretische deel was zeer verhelderend. De 2de meer praktische dag heeft naar mijn gevoel minder gebracht. Ik had op meer concrete hulp m.b.t. behandeldoelen en behandelmogelijkheden gerekend en eventueel meer voorbeelden op beeld.

Reactie Pro Education:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Charmy

Ik vond het een leuke en leerzame cursus. Vooral de eerste 2 dagen heb ik veel kennis opgedaan. De derde dag vond ik wat pittiger, omdat er veel casussen werden besproken en het was op gegeven... Ik vond het een leuke en leerzame cursus. Vooral de eerste 2 dagen heb ik veel kennis opgedaan. De derde dag vond ik wat pittiger, omdat er veel casussen werden besproken en het was op gegeven moment lastig om je aandacht daarbij te houden. Het middagprogramma was daarna wel weer interessant.

Reactie Pro Education:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Charmy! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Charmy! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!