Johanna

Ik vond de 2-daagse cursus erg fijn! De eerste lesdag kregen we handouts. Docent heeft dit goed aangeleverd aan Pro Education alleen was het door Pro Education niet scherp uitgeprint.
Docent...
Docent heeft veel kennis en hierdoor voel ik mij zekerder om het geleerde toe te passen in de praktijk

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen, Johanna! Bedankt voor je beoordeling.

Anhar

De cursus is buitengewoon waardevol; de opgedane kennis kan ik direct toepassen in de praktijk. Een absolute aanrader voor iedereen. Tevens was de docent geweldig.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor je review, Anhar! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.
Pro Education

Ik had als ergotherapeut geen ervaring met dit onderwerp daarom heb ik veel bijgeleerd en was het zeker de moeite om deze opleiding te volgen.

Reactie Pro Education:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Maaike

Een fijne cursus met praktische handvatten voor in de praktijk.

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen, Maaike! Bedankt voor je feedback.
Pro Education

Het lesmateriaal sluit goed aan bij de praktijk. Er waren zeker nieuwe inzichten die mijn manier van werken met kinderen met (vermoedelijk) ASS verbeteren.
Ik vond het alleen jammer dat veel...
Ik vond het alleen jammer dat veel inzichten/uitleg/voorbeelden van de medestudenten kwamen en niet van de docent zelf. Ik miste voorbeelden, expertise van haar. Wij hebben ver voor opleidingsdag 2 een vraag gesteld over testmateriaal en daar kon zij ons niet bij verder helpen, terwijl zij dit testmateriaal op dag 1 wel had aanbeveelt.

Pro...
Pro Education

Leerzame training met praktische momenten, waardoor het inzetten van het testinstrument direct haalbaar lijkt. Ruimte was te klein voor de groep.

Reactie Pro Education:

Wat fijn om horen. Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Michel

Deskundige docenten, uitgebreid behandelen van eigen casus met een uitstekende acteur in de rol van patiënt

Reactie Pro Education:

Dat is erg fijn om te horen, Michel! Bedankt voor je positieve feedback.

Janneke

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het delen van je feedback, Janneke!

Reactie Pro Education:

Wat goed om te horen! Bedankt voor je feedback.

Martin

Fijne opleiders, fijne groep

Reactie Pro Education:

Wat goed om te horen, Marin! Bedankt voor je feedback.