Demi

Op zich interessante cursus. Echter wel allemaal redelijk oude artikelen en bronnen terwijl juist nieuwe inzichten interessant zijn. Verder prima cursus

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen, Demi! Bedankt voor je feedback.

Yvonne

Ik had graag handouts gehad vooraf van de cursus zodat ik die had kunnen doornemen en meenemen naar de dag. Dag 2 was perfect geregeld!
De te lezen stukken had ik ook graag een aantal weken...
De te lezen stukken had ik ook graag een aantal weken eerder gekregen zodat ik de leesstof beter had kunnen inplannen en lezen. (ipv in 1 week te "proppen")

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Yvonne! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Bente

Heel fijne cursus, sloot goed aan op de beroepspraktijk. Zeer deskundige en goede docenten. Het tempo van de cursus vond ik heel fijn, lekker vlot en qua verwachting van voorkennis tamelijk hoog van... Heel fijne cursus, sloot goed aan op de beroepspraktijk. Zeer deskundige en goede docenten. Het tempo van de cursus vond ik heel fijn, lekker vlot en qua verwachting van voorkennis tamelijk hoog van niveau, wat fijn was zodat je snel dieper in kon gaan op diepere zaken.
Ik had enkel graag een mailtje gekregen van tevoren over de kou in de snijzaal -> herinnering aantrekken warme trui oid.

Reactie Pro Education:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Bente! Verder nemen we je feedback over de temperatuur op de locatie met ons mee. Bedankt voor het delen van je beoordeling.
Met...

Tamar

Duidelijk, kundig met ook humor

Reactie Pro Education:

Wat fijn om horen, Tamar! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Karen

Lesinhoud en de kennis en enthousiasme van docenten : Uitstekend

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen, Karen! Bedankt voor je feedback.
Pro Education

Ik vond het een erg goede en heldere cursus. De docent vond ik helemaal top!

Reactie Pro Education:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.

John

Alles ruim voldoende

Reactie Pro Education:

Dat is erg fijn om te horen, John! Bedankt voor je review en deelname.

Noor

Goede, duidelijke inhoudelijk lesstof. Goed toe te passen in de praktijk

Reactie Pro Education:

Wat goed te horen, Noor. Bedankt voor het achterlaten van je review!
Pro Education

Ik werk in de Grz en sommige delen waren meer gericht op de eerstelijn. Tevens had ik een toevoeging over andere vormen van heup-OK (kop halsprothese, gamma nail etc.) ook interessant gevonden.... Ik werk in de Grz en sommige delen waren meer gericht op de eerstelijn. Tevens had ik een toevoeging over andere vormen van heup-OK (kop halsprothese, gamma nail etc.) ook interessant gevonden. Sommige onderzoeken waren wat verouderd.

Pro...

Rick

Opleiding sluit zeer goed aan bij mijn werkveld. Het is de juiste inhoud aangevuld met zelf kort ervaren van praktijk. In 2 dagen is er een mooie basis gelegd om verder te gaan. Zelf vind ik het... Opleiding sluit zeer goed aan bij mijn werkveld. Het is de juiste inhoud aangevuld met zelf kort ervaren van praktijk. In 2 dagen is er een mooie basis gelegd om verder te gaan. Zelf vind ik het jammer dat het hier nu stopt. Mogelijk is een terugkomdag na bijv. 2 maanden een mooie toevoeging? Of bijv. een online terugkom moment van 2 uur waarbij ervaringen kunnen worden gedeeld.

Reactie Pro Education:

Wat fijn om te lezen, Rick! Bedankt voor het delen van je feedback en we nemen je feedback intern met ons mee!