Aanrader voor logopedisten die hun kennis over Dysartrie willen opfrissen. Interessante en veelzijdige cursus.

Reactie Pro Education:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.
Pro Education

Hele fijne cursus! Docent heeft veel kennis, legt duidelijk uit en is prettig om naar te luisteren. Inhoud sluit goed aan bij mijn werksetting; ook nieuwe inzichten opgedaan die heel bruikbaar zijn.

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Marloes

Fijne cursus om de theorie en de praktijk op te frissen met daarbij ook nieuwe inzichten.

Reactie Pro Education:

Wat goed te horen, Marloes. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Janneke

Zeer goede en nuttige cursus. Inhoudelijk sterk. Ervaren en deskundige docent. Meteen toepasbaar op de werkvloer. Bij het fysieke materiaal (map) ontbrak de literatuur, die had ik persoonlijk liever... Zeer goede en nuttige cursus. Inhoudelijk sterk. Ervaren en deskundige docent. Meteen toepasbaar op de werkvloer. Bij het fysieke materiaal (map) ontbrak de literatuur, die had ik persoonlijk liever ontvangen dan de handleiding van de BBT.

Reactie Pro Education:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.

Carine

-Lesinhoud: sloot erg aan bij mijn werkgebied. Ook het interactieve was prettig, met elkaar sparren. -Locatie: perfect. Goed te bereiken, parkeervoorziening was goed, eten/drinken: top
-Presentatie van de orthopeed: goede toevoeging
-De voorbereiding voor lesdag 1 werd erg kort van de voren opgestuurd en online gezet
-EBP: hierin miste ik recente artikelen. Het kan ook zijn dat deze er niet zijn, maar de docent wist dit niet te vertellen.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact met ons.
Met vriendelijke...
Pro Education

1- Zeer onpersoonlijke lesomgeving. Er zijn naamkaartjes maar werden niet ingevuld of zijn daar niet op geattendeerd. 2 cursusdagen waarin je dd namen van je medecursisten niet kan zien.

2- De mannelijke docent ging kwalitatief goed maar de vrouwelijke docent ging te snel, was te veel aan het woord, liet meteen op een aangename manier merken als ze het ergens niet mee eens was, de opname opdrachten (casuïstiek) 2e cursus dag zijn niet doorgenomen.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...
Pro Education

Ik vond de cursus niet up to date met nieuwe inzichten. De informatie hoort iedereen te weten wat daar verteld werd. Inhoudelijk over de postoperatieve revalidatie is weinig verteld. Docent was top,... Ik vond de cursus niet up to date met nieuwe inzichten. De informatie hoort iedereen te weten wat daar verteld werd. Inhoudelijk over de postoperatieve revalidatie is weinig verteld. Docent was top, maar de sheets en cursusmateriaal staan vol met taalfouten zelfs het wordt artrose is vaak fout gespeld

Reactie Pro Education:

We zullen je feedback betreffende de lesinhoud intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Pro...

Sjoeke

Heel praktische informatie waar je ook echt meteen mee aan de slag kan in de praktijk.
Hele leuke voorbeelden uit de praktijk van de docent zelf en naast theorie ook leuke filmpjes en kleine opdrachtjes om de lesdag goed door te komen. Hele fijne en praktische cursus waar ik echt wel dingen uit meeneem naar de dagelijkse praktijk.

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen, Sjoeke! Bedankt voor je beoordeling.

Demi

Op zich interessante cursus. Echter wel allemaal redelijk oude artikelen en bronnen terwijl juist nieuwe inzichten interessant zijn. Verder prima cursus

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen, Demi! Bedankt voor je feedback.

Yvonne

Ik had graag handouts gehad vooraf van de cursus zodat ik die had kunnen doornemen en meenemen naar de dag. Dag 2 was perfect geregeld!
De te lezen stukken had ik ook graag een aantal weken...
De te lezen stukken had ik ook graag een aantal weken eerder gekregen zodat ik de leesstof beter had kunnen inplannen en lezen. (ipv in 1 week te "proppen")

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Yvonne! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!