Marjo

3 hele fijne lessen/bijeenkomsten, waarin ik een mooie mix van t nieuwste nieuws en een verbindend overzicht heb gekregen. Prettige afwisseling in lesvormen, door een zeer ervaren en bevlogen docent... 3 hele fijne lessen/bijeenkomsten, waarin ik een mooie mix van t nieuwste nieuws en een verbindend overzicht heb gekregen. Prettige afwisseling in lesvormen, door een zeer ervaren en bevlogen docent . De lesmap en daarna t downloden en uitgedeelde informatie lopen wat rommelig door elkaar; mooi om daar -bij wijze van herhaling en verdieping- dan nog maar eens naar te kijken en structureren tot samenhanged geheel :-) Heerlijke, gevarieerde lunch, en oh, die luxe 'Energy-break',,, Die ga ik erin houden!!

Reactie Pro Education:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Pro Education

Motiverende en inspirerende docente met veel kennis en de samenwerking met een goede acteur geeft een duidelijke verbinding naar toepassing in de praktijk.

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Esmée

Duidelijke uitleg

Reactie Pro Education:

Wat goed te horen, Esmée. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Judith

Leuke cursus
Toepasbaar in de praktijk voor fysiotherapie
Erg leerzaam dat er ‘s middags een acteur aanwezig is
Docent die de cursus geeft heeft veel ervaring
Veel geleerd

Reactie Pro Education:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.
Pro Education

Deze cursus ging én de diepte in én heeft veel praktische handvatten voor de dagelijkse praktijk. Je leert hoe je meer grip op je casus kan krijgen door de casus vanuit een bepaald model te... Deze cursus ging én de diepte in én heeft veel praktische handvatten voor de dagelijkse praktijk. Je leert hoe je meer grip op je casus kan krijgen door de casus vanuit een bepaald model te benaderen en hiermee inzicht te krijgen in de mogelijkheden van je client, en daarmee ook beter aan te sluiten in je interventies. De cursus wordt op een prettige manier opgebouwd , waardoor je de aandacht er goed bij kan houden. De cursuslocatie was ook super goed.

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.
Pro Education

Goede koppeling met de praktijk.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.
Pro Education

Aanrader voor logopedisten die hun kennis over Dysartrie willen opfrissen. Interessante en veelzijdige cursus.

Reactie Pro Education:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.
Pro Education

Hele fijne cursus! Docent heeft veel kennis, legt duidelijk uit en is prettig om naar te luisteren. Inhoud sluit goed aan bij mijn werksetting; ook nieuwe inzichten opgedaan die heel bruikbaar zijn.

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Marloes

Fijne cursus om de theorie en de praktijk op te frissen met daarbij ook nieuwe inzichten.

Reactie Pro Education:

Wat goed te horen, Marloes. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Janneke

Zeer goede en nuttige cursus. Inhoudelijk sterk. Ervaren en deskundige docent. Meteen toepasbaar op de werkvloer. Bij het fysieke materiaal (map) ontbrak de literatuur, die had ik persoonlijk liever... Zeer goede en nuttige cursus. Inhoudelijk sterk. Ervaren en deskundige docent. Meteen toepasbaar op de werkvloer. Bij het fysieke materiaal (map) ontbrak de literatuur, die had ik persoonlijk liever ontvangen dan de handleiding van de BBT.

Reactie Pro Education:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.