Willem

Prima. Uitstekende docenten. Erg leerzaam.

Reactie Pro Education:

Dat is erg fijn om te horen, Willem! Bedankt voor je review en deelname.

Richard

Leerzame en leuke dagen gehad.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor je review, Richard! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.
Pro Education

Op zich een interessante cursus. Inhoudelijk niet heel sterk of vernieuwend. Ik had gehoopt op meer voorbeelden uit de praktijk en meer handvatten te krijgen om toe te kunnen passen in mijn werk met... Op zich een interessante cursus. Inhoudelijk niet heel sterk of vernieuwend. Ik had gehoopt op meer voorbeelden uit de praktijk en meer handvatten te krijgen om toe te kunnen passen in mijn werk met clienten met autisme. Meer beeldmateriaal laten zien tijdens de cursus had hieraan kunnen bijdragen.
Locatie van de cursus was uitstekend. Goed verzorgd. Goed te bereiken.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact met ons.
Met vriendelijke...

Charlotte

Ik vond dit een erg leerzame cursus. Fijne docenten die de cursus boeiend en uitdagend maakten.

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen, Charlotte! Bedankt voor je beoordeling.

Marianne

Zeer bevlogen docenten, duidelijke handvatten, die meteen toepasbaar zijn.
Op basis van gelijkheid overleg en uitwisseling van casussen.

Reactie Pro Education:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.

Mascha

Hele fijne docent in een veilige leeromgeving. Veel praktijkvoorbeelden met elkaar besproken waar je echt wat aan hebt.

Reactie Pro Education:

Wat goed te horen, Mascha. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Daniella

Leuke cursus, laagdrempelig wanneer je nog weinig kennis hierover hebt, maar tegelijkertijd de diepgang vinden als je hier wel al bekend mee bent
Voldoende ruimte om vragen te stellen en zaken...
Voldoende ruimte om vragen te stellen en zaken te delen.
Gemoedelijke sfeer werkte ook mee dat het een prettige cursus is geweest!

Reactie Pro Education:

Wat fijn om te lezen, Daniella! Bedankt voor het delen van je feedback.

Marcel

Fijne docent, en het werken met een acteur heb ik als heel waardevol ervaren.

Reactie Pro Education:

Wat fijn om horen, Marcel! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Laura

Het was een complete en interactieve training, heel waardevol en een goede docent.

Met vriendelijke...
Pro Education

Fijne docent met veel voorbeelden en duidelijke uitleg wat altijd toepasbaar is in de praktijk. Daarnaast veel ervaringen kunnen delen en de les was altijd aangepast naar wens van de groep. Ook een... Fijne docent met veel voorbeelden en duidelijke uitleg wat altijd toepasbaar is in de praktijk. Daarnaast veel ervaringen kunnen delen en de les was altijd aangepast naar wens van de groep. Ook een fijne toevoeging was het oefenen met een acteur. Dit maakt het realistischer dan oefenen met mede studenten en realistischer.

Reactie Pro Education:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.