Sander

Tops;Goede docent, Kleine groep, informatie sluit aan bij mijn werkzaamheden.
Tops;Goede docent, Kleine groep, informatie sluit aan bij mijn werkzaamheden.
Tips; de gebruikte artikelen/ literatuur waren vrij oud , vaak > 10 jaar oud. Meer recente literatuur / artikelen gebruiken indien mogelijk.
Punten toekenning op tijd verzorgen; de punten zijn nog niet bijgeschreven !!!

Reactie Pro Education:

Wat goed te horen, Sander! Bedankt voor het achterlaten van je review!
Pro Education

De inhoud was praktisch en aangepast aan mijn werk. De opleiders waren goed in hun vak en konden ons veel uitleggen bij evt. vragen.

Reactie Pro Education:

Wat fijn om horen! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Karin

Ik vond het een boeiende training die direct ook toepasbaar is in de praktijk. Het was een leuke groep cursisten, niet te groot en niet te klein. De docent bracht het heel leuk en had leuke... Ik vond het een boeiende training die direct ook toepasbaar is in de praktijk. Het was een leuke groep cursisten, niet te groot en niet te klein. De docent bracht het heel leuk en had leuke filmpjes. Er was ruimte voor eigen inbreng.
Het enige waar ik niet zo te spreken over ben is de online leeromgeving. Ik moet vaak zoeken naar datgene wat ik wil. De ene keer heb ik alle berichten in beeld, een andere keer heb ik een selectie van die berichten in beeld. Het is verwarrend, waar wat staat. Het is veel uitproberen en overal op klikken en dan hoop je dat je er komt. Naar mijn idee moet dit gemakkelijker kunnen.

Reactie Pro Education:

Wat fijn om horen, Karin! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Thomas

Het was enkel een webinar dus ik zou het niet zozeer een opleiding noemen.
Het was enkel een webinar dus ik zou het niet zozeer een opleiding noemen.
Echter, ik vond het zeer interessant en het was zelfs een eye-opener voor mij. Jullie hebben grote relevantie geraakt met dit thema. De docent vond ik ook heel goed en zijn passie voor AI was duidelijk te merken en dit maakte het prettig.

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen, Thomas! Bedankt voor je feedback.

Anke

Hele leerzame opleiding, direct toepasbaar in de praktijk. Hele prettige docente.

Reactie Pro Education:

Dat is erg fijn om te horen, Anke! Bedankt voor je review en deelname.
Pro Education

Erg leuke en leerzame cursus van een fijne, zeer ervaren docent. Veel praktische handvaten gekregen om middels video de ouder-kind interactie in kaart te brengen en dit met de ouders na te... Erg leuke en leerzame cursus van een fijne, zeer ervaren docent. Veel praktische handvaten gekregen om middels video de ouder-kind interactie in kaart te brengen en dit met de ouders na te bespreken. De cursus bevatte veel voorbeeld materiaal in de vorm van filmpjes, erg fijn! Eigenlijk alleen maar positief; een aanrader!

Reactie Pro Education:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Goede feedback bij casuïstiek

Reactie Pro Education:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Prettige ongedwongen.

Reactie Pro Education:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Eddie

Top

Reactie Pro Education:

Dat is erg fijn om te horen, Eddie! Bedankt voor je review en deelname.