Dijkstra

Ontevreden

Reactie Printwinkel.nl:

Beste Agnes,
Beste Agnes,
Helaas was deze order van jullie gedeeltelijk een backorder geworden. Na contact per email hebben we gelukkig alles samen kunnen afstemmen en naar tevredenheid afronden. fijn dat je ons wel aanbeveelt.
We zijn je de volgende keer weer graag van dienst.
Met vr.gr.
Printwinkel

P.

Prima product

X

DISOLUT

Snel betrouwbaar en altijd een leuke pen :-)

Uw ervaring

Alle cartridges die je maar kunt bedenken zijn op voorraad.
Originelen maar ook de beteren (lees: meer inhoud voor veel minder geld) van hun eigen merk.

Martens J.A.J.M.

Levering inktrol

Uw ervaring

Een reactie op mijn e-mail betreffende uit blijven van levering van mijn bestelling. Keurige reactie van PrintWinkel
en de keus aan mij.

Asbury Graphite and Carbons NL BV

Bestelling Dymo labels

Labels zijn op voorraad

Marc Reuse

Snelle en korrekte bediening

Uw ervaring

Op twee vragen, die via mail gesteld zijn, heb ik heel snel een volledig en korrekt antwoord gekregen. Levering van de bestelde goederen is zeer vlot verlopen

Roger Cuykx

Misleidende reclame

Uw ervaring

Niet onderhouden website in verband met de aangeboden artikelen!

Oostergetel

Niets ontvangen

Uw ervaring

Enige tijd geleden een bestelling gedaan. Al snel kreeg ik bericht dat mijn bestelling bij het vervoersbedrijf niet bekent was. Mijn bestelling was spoorloos. Ik melde dit bij Printwinkel. De... Enige tijd geleden een bestelling gedaan. Al snel kreeg ik bericht dat mijn bestelling bij het vervoersbedrijf niet bekent was. Mijn bestelling was spoorloos. Ik melde dit bij Printwinkel. De reactie was dat het in de brievenbus was achtergelaten.
Weer gemeld dat er niets in de bus lag. Heb uiteindelijk mijn bestelling gewoon bij een winkel moeten kopen. Printwinkel gaf aan dat de bestelling dan maar opnieuw verzonden zou worden, deze was tenslotte betaald. Helaas daarna niets meer vernomen.

Projectinrichting Jorissen

Telefonisch contact

Reactie Printwinkel.nl:

Beste klant,
Beste klant,
wat vervelend dat het contact mis is gegaan. Onze telecomprovider heeft een nieuw voicemail systeem geïnstalleerd. Helaas hebben wij hierdoor onze meldingen gemist. Dat is onze fout en hadden wij moeten voorkomen.
Gelukkig beveelt u ons nog wel aan.
Wij hebben intussen onze procedure aangepast zodat wij zelf pro-actief i.p.v. reactief de voicemail controleren.
Mochten er nog vragen zijn dan kunt u ons altijd bereiken op info@printwinkel.nl
Met vr.gr.
Printwinkel Binnendienst