Rudi Schurieke

Printwinkel: top inktwinkel

Uw ervaring

Reeds meerdere jaren heb ik een goede ervaring met de producten van Printwinkel NL

sloven architectuur

Goede service

klantgericht en oplossingsgericht

Emstar Nederland

Compatible labels net zo goed als origineel maar veel goedkoper

Uw ervaring

De compatible labels zijn van hoge kwaliteit, wij zien geen verschil. De prijs is veel lager en toen ze een bepaald type dat we nodig hadden niet in compatible hadden, hebben we het gevraagd en is... De compatible labels zijn van hoge kwaliteit, wij zien geen verschil. De prijs is veel lager en toen ze een bepaald type dat we nodig hadden niet in compatible hadden, hebben we het gevraagd en is deze alsnog aangemaakt en nu ook te koop : DK-11218 en DK-11221 en DK-11241

j th w jansen

Mts. A.C. & M.W. van der Spek

Aankoop en Service

Ja de service

Ronald van den Berg

Vlotte service voor een lage prijs

Uw ervaring

Vlotte reactie als je ze mailt met een goede uitleg

Peuteropvang Harlekijn Maasland

Goede kwaliteit voor zeer lage prijs

Uw ervaring

Wij hebben het Emstar / huismerk gekocht. Net zo goed als origineel en inderdaad veel goedkoper. Wat vooral fijn is, is dat er vaak ook meer inhoud in zit en je dus meer en langer ermee kunt printen.

roelandts

Correct en snel

werkt correct en snel

Goedkoop, snel, betrouwbaar

Uw ervaring

Ik bestel al een aantal jaren mijn dymo labels bij Printwinkel. Heel tevreden over de labels.