Chaboma Solutions

Uw ervaring

Mooie webshop met een groot assortiment

Willie

Prettige webshop

Uw ervaring

Grote sortering aan producten en altijd netjes afgeleverd.

Harry

Snelle levering!

Zoeken op de website
Bestel en betaal procedure
Communicatie over levering of back-order

Wildebrand

Toner laserjet

Snel adequaat en goed

De Bruyn Metaal B.V.

Uw ervaring

Heel goed, op alle punten

HG

Snelle service. Producten goed verpakt. Kwaliteit van de producten (inkt-navulset) evenwaardig aan origineel.

Bac holland

Toner

Perfect / snel

Hans van Dijk

Perfecte levering.

Uw ervaring

De bestelling die ik heb gedaan bij Printwinkel.nl is wederom naar volle tevredenheid geleverd en bezorgt.

Meinten

Pakketje tot op heden nog niet ontvangen.

Uw ervaring

Pakketje tot op heden niet ontvangen, ook niets gehoord geen mail of belletje.
Ga er zelf maar achteraan bellen.

Reactie Printwinkel.nl:

Wij willen waken voor de kwaliteit en zorgen dat onze klanten zo goed mogelijk waar voor hun geld krijgen. Uw order is op 18 april s-avonds binnen gekomen en gelijk de volgende morgen verstuurt met... Wij willen waken voor de kwaliteit en zorgen dat onze klanten zo goed mogelijk waar voor hun geld krijgen. Uw order is op 18 april s-avonds binnen gekomen en gelijk de volgende morgen verstuurt met DPD. Hiervoor heeft u een track-en-trace code ontvangen om uw pakket te volgen. Deze geeft aan dat uw pakket de volgende dag (20-4) is afgeleverd. Het lijkt dus dat gewoon alles de volgende dag is afgeleverd. Helaas krijgen wij geen automatische berichten terug als iemand niet thuis is of het pakket bij de buren is afgeleverd. U heeft dan zelf een bericht van DPD in de brievenbus.

Anneke Kuijper-van der Sluis

Foutieve adressering bij vervoerder dus helaas bestelling niet ontvangen. Over gebeld en zal vandaag goedkomen.

Uw ervaring

Volgens mij is er veel mogelijk bij dit bedrijf en het personeel staat je vriendelijk te woord. Maar ik heb altijd moeite om de juiste bestelling te vinden. Het nieuwe tel.nr. van Printwinkel moeten... Volgens mij is er veel mogelijk bij dit bedrijf en het personeel staat je vriendelijk te woord. Maar ik heb altijd moeite om de juiste bestelling te vinden. Het nieuwe tel.nr. van Printwinkel moeten ze nu wel overal aanpassen.