Ellen

Het is prettig samenwerken met Peter. Peter geeft helder en professioneel les. Zijn uitleg is specifiek afgestemd op de vraagstelling. Blij met zijn kunde!

Epubs maken

Dagmar

Zeer goede en duidelijke uitleg, afgestemd op de vragen die je hebt of de problemen waar je tegenaan loopt. Gezien ik in België woon, ging het via Zoom wat achteraf gezien misschien net een voordeel... Zeer goede en duidelijke uitleg, afgestemd op de vragen die je hebt of de problemen waar je tegenaan loopt. Gezien ik in België woon, ging het via Zoom wat achteraf gezien misschien net een voordeel was gezien hij alles rechtstreeks op het scherm kon tonen :)

Indesign op maat

HarperCollins Holland

Heel goed! Peter is enthousiast, helder, denkt mee en past zijn cursus ter plekke aan aan wat je in je werk nodig hebt.

Publiceren als ePub vloeibaar met Adobe InDesign

Gisella

Peter heeft geduld en neem de tijd om het goed uitteleggen ook fijn dat hij je materiaal toe stuurt om de gegeven cursus terug te kijken

adobe illustrator

Ivon, Vanbinnennaarbuiten communicatie

Peter legt op een hele rustige manier alles in detail uit, waardoor het prima te volgen en leerzaam is. En dan is het ook superhandig dat er filmpjes zijn zodat je alles terug kunt kijken.

Welke cursus had je gevolgd?

maken van een toegankelijke pdf

Jules Kraus

Ik heb van Peter 1 van de cursussen uit Pixels&Pagina's gekregen.
Ik heb van Peter 1 van de cursussen uit Pixels&Pagina's gekregen.
Nu kende ik Peter van eerdere Adobe cursussen van bijna 25 jaar geleden! Dus dat voelde vertrouwd. Wat een kennis heeft deze man opgebouwd van Adobe applicaties in de jaren. De manier hoe hij je alles bij brengt, rustig opbouwend is heel uniek. Waardoor je zeker online alles kan volgen.

Cursus ge-automatiseerde opmaak in Indesign

Bram van Sprang, CTS

Peter komt met een enorm breed pallet van kennis en ervaring. Hij helpt je tijdens de training de weg te vinden in de wereld van InDesign toegespitst op jou behoefte. Hij maakt je enthousiast en... Peter komt met een enorm breed pallet van kennis en ervaring. Hij helpt je tijdens de training de weg te vinden in de wereld van InDesign toegespitst op jou behoefte. Hij maakt je enthousiast en geeft je de handvaten om met vertrouwen zelf aan de slag te gaan. Top training!

Anja

Als je een klein beetje weet van InDesign, maar nog lang geen gevorderde bent, is het fantastisch sparren met Peter. Hij kent het programma als zijn broekzak, en zowel de grote lijn als de wat meer... Als je een klein beetje weet van InDesign, maar nog lang geen gevorderde bent, is het fantastisch sparren met Peter. Hij kent het programma als zijn broekzak, en zowel de grote lijn als de wat meer gedetailleerde zaken kwamen naadloos aan de orde.

In deze 1-op-1-cursus ging ik met een goede uitleg zelf aan de gang, en waar nodig stuurde Peter op zijn eigen rustige manier bij. Op deze manier krijg je handvatten waarmee je niet alleen je eigen werkzaamheden verbetert, maar ook een beter gesprekspartner wordt voor externe partijen op het gebied van opmaak en drukwerk.

Een echte aanrader dus.

Jasmijn

Peter heeft superveel kennis over de Adobe-programma's en draagt die kennis op een rustige, toegankelijke manier over. Hij checkt regelmatig of je het nog volgt, en of je informatie van voorgaande... Peter heeft superveel kennis over de Adobe-programma's en draagt die kennis op een rustige, toegankelijke manier over. Hij checkt regelmatig of je het nog volgt, en of je informatie van voorgaande lessen nog paraat hebt en kunt toepassen op situaties in deze les. Hij bouwt zijn lessen zorgvuldig op, zorgt voor genoeg afwisseling in onderwerpen en (niet onbelangrijk) neemt genoeg pauze om even bij te komen van alle informatie. Peter laat ook voorbeelden zien van producten die af zijn, waardoor je meteen ziet waarvoor je de geleerde technieken kunt toepassen. Ik heb in drie 1-op-1-lessen veel van hem geleerd en heel veel inspiratie opgedaan. Dank Peter, wie weet tot ziens!

Mark

Ik ben samen met Peter een dag lang dieper in Photoshop gedoken. Mijn eigen kennis is in principe voldoende voor het werk dat ik verricht. Omdat Photoshop echter zoveel te bieden heeft, heb ik Peter... Ik ben samen met Peter een dag lang dieper in Photoshop gedoken. Mijn eigen kennis is in principe voldoende voor het werk dat ik verricht. Omdat Photoshop echter zoveel te bieden heeft, heb ik Peter gevraagd om mij langs wat diepere lagen van het programma te loodsen. Vooraf heb ik aangegeven wat ik precies zocht/wilde weten.

Wat mij betreft is dit allemaal heel geslaagd en ga ik er zeker veel profijt van hebben. Mede dankzij de kalme en prettige manier waarop Peter de training geeft.

Kortom: wil je meer weten over Photoshop - of andere grafische programma's - dan is Pixels en Pagina's dé kennispartner.