Lisa Rienks

E cursus was heel waardevol voor mij. Peter nam de tijd en legt elk onderdeel nauwkeurig uit. Hij heeft veel kennis en controleert ook altijd even of je het begrijpt. Tijdens de les maakt hij ook... E cursus was heel waardevol voor mij. Peter nam de tijd en legt elk onderdeel nauwkeurig uit. Hij heeft veel kennis en controleert ook altijd even of je het begrijpt. Tijdens de les maakt hij ook handige MP4’s met uitleg.

Druktechnieken

Greengiving

De cursus was helemaal op maat gemaakt voor ons team. Op deze manier kregen we wat we nodig hadden, niet te veel en niet te weinig. Peter legt alles rustig uit en maakt daarnaast nog handige mp4s... De cursus was helemaal op maat gemaakt voor ons team. Op deze manier kregen we wat we nodig hadden, niet te veel en niet te weinig. Peter legt alles rustig uit en maakt daarnaast nog handige mp4s zodat we, na alle informatie van de cursus, dit nog eens rustig terug kunnen kijken.

Een cursus op maat

Rik Hulzink (Matrix Specialty Lubricants)

Peter is een docent die echt de tijd voor je neemt. Hij legt alles op een rustige en duidelijke manier uit en checkt regelmatig of je alles begrijpt. Wat ik vooral fijn vond, was dat ik altijd... Peter is een docent die echt de tijd voor je neemt. Hij legt alles op een rustige en duidelijke manier uit en checkt regelmatig of je alles begrijpt. Wat ik vooral fijn vond, was dat ik altijd vragen kon stellen. Als iets te snel ging of ik iets niet snapte, doken we meteen in dat onderwerp om het duidelijk te krijgen

De cursus was voor mij een gamechanger. Ik liep vast met het automatiseren van InDesign-documenten, maar dankzij de cursus heb ik dit probleem kunnen oplossen. Het is geweldig om te zien hoe de kennis die ik heb opgedaan direct toegepast kan worden in mijn werk.

Peter is flexibel en past de cursus aan op jouw niveau en behoeften. Ik kan deze cursus echt aan iedereen aanraden die zijn vaardigheden in InDesign wil verbeteren.

Geautomatiseerd opmaken met InDesign

Van Driel Publishing

Van begin tot en einde genoten van de opleiding.

E-book

Tanja

De training heb ik als erg prettig ervaren. Met veel rust en een duidelijke uitleg werd de stof mij beetje bij beetje helder. De duidelijke filmpjes achteraf zijn een goede houvast voor de kleine... De training heb ik als erg prettig ervaren. Met veel rust en een duidelijke uitleg werd de stof mij beetje bij beetje helder. De duidelijke filmpjes achteraf zijn een goede houvast voor de kleine kneepjes. Dankjewel!

Ik kijk terug op drie zeer leerzame cursusdagen. Dankjewel Peter voor dat wat je mij hebt geleerd. Mochten ik mijn vaardigheden willen uitbreiden dan klop ik zeker weer bij je aan.

Adobe Indisign, Adobe Photoshop en Adobe Illustrator

Linda

Peter is heel rustig en heeft veel kennis, hij heeft de cursus ter plekke aangepast aan onze wensen en verteld enthousiast over alle programma's, hele leuke cursusdagen gehad!

In design, Illustrator en Photoshop

Reactie Pixels en Pagina's:

Dank je wel Linda. Jullie waren ook een heel fijne groep: 10 personen groot en toch rustig. Leuk om bij jullie in Hardenberg te zijn geweest!

UvA

Peter is een sociale man die veel en duidelijk kennis weet over te dragen.

Typografie

Kimberley

Peter heeft veel kennis en ervaring en kan goed uitleggen. Hij heeft een (duidelijk) antwoord op al je vragen.

Kleurbeheer

Ellen

Het is prettig samenwerken met Peter. Peter geeft helder en professioneel les. Zijn uitleg is specifiek afgestemd op de vraagstelling. Blij met zijn kunde!

Epubs maken

Dagmar

Zeer goede en duidelijke uitleg, afgestemd op de vragen die je hebt of de problemen waar je tegenaan loopt. Gezien ik in België woon, ging het via Zoom wat achteraf gezien misschien net een voordeel... Zeer goede en duidelijke uitleg, afgestemd op de vragen die je hebt of de problemen waar je tegenaan loopt. Gezien ik in België woon, ging het via Zoom wat achteraf gezien misschien net een voordeel was gezien hij alles rechtstreeks op het scherm kon tonen :)

Indesign op maat