Lindsay Ruijter

Ik ben lang bezig geweest met de typ cursus. Ik vond het persoonlijk niet de leukste typ cursus. Maar het was wel leerzaam

Het is niet alleen typen maar het is ook nog eens heel leuk en leerzaam

Sandra

Mijn dochter zit midden in de cursus. Het gaat prima, jammer alleen dat ze soms net niet de reisdagen haalt door gebrek aan snelheid. Ze oefent nu via andere sites op de snelheid en doorloopt daarna... Mijn dochter zit midden in de cursus. Het gaat prima, jammer alleen dat ze soms net niet de reisdagen haalt door gebrek aan snelheid. Ze oefent nu via andere sites op de snelheid en doorloopt daarna haar reisdag. Dat werkt gelukkig goed. Fijn zou zijn als ze buiten de opdrachten om de snelheid zou kunnen oefenen.

Onze zoon van 8 heeft goed leren typen met behulp van deze leuke en informatieve typecursus. De coach was zeer betrokken en maakte het geheel persoonlijk met gerichte tips. Er waren wel redelijk wat... Onze zoon van 8 heeft goed leren typen met behulp van deze leuke en informatieve typecursus. De coach was zeer betrokken en maakte het geheel persoonlijk met gerichte tips. Er waren wel redelijk wat filmpjes over specifieke reisbestemmingen in het Engels. Voor kinderen van 8 is dat niet altijd even goed te begrijpen zonder ondertiteling of NL gesproken.

H. Lenderink

Pica Typen werkt goed en plezierig.

Richard

Onze dochter heeft eerst de cursus van de LOI kidz gedaan. Duurde lang, vond het niet leuk. Teveel filmpjes en andere afleiding voordat er daadwerkelijk getypt kon worden. Na een jaar kregen LOI... Onze dochter heeft eerst de cursus van de LOI kidz gedaan. Duurde lang, vond het niet leuk. Teveel filmpjes en andere afleiding voordat er daadwerkelijk getypt kon worden. Na een jaar kregen LOI kregen we nog een half jaar verlenging. Na dat halve jaar mochten we weer gaan betalen. Pica was goedkoper dan verlengen bij de LOI. Moest wel opnieuw beginnen. Ze vond dit veel leuker, leerzamer en met veel minder afleiding dan de LOI. Onze zoon heeft ook bij Pica zijn diploma gehaald. SUPER.

Eerder geeft mijn dochter de schriftelijk typecursus gevolgd bij Pica incl map met wekelijkse lessen. Dit was een prettigere maniercan leren. Nadelen online: voelt minder persoonlijk, minder... Eerder geeft mijn dochter de schriftelijk typecursus gevolgd bij Pica incl map met wekelijkse lessen. Dit was een prettigere maniercan leren. Nadelen online: voelt minder persoonlijk, minder overzicht wat er verwacht wordt per lesdag. Door de direct beoordeling op tijd en fouten werd mijn zoon heel erg nerveus. Hij heeft toen eerst de schriftelijk map gebruikt en daarna online afgemaakt.

Goede cursus, waarbij je spelenderwijs blind leert typen. Goede uitleg en fijn dat plakkertjes meegeleverd zijn. Ook leerzaam doordat de werelddelen werden behandeld met leuke informatie.

Danielle van Gelder

Kinderen kunnen in eigen tempo een typdiploma halen. Leuk dat je reist rond de wereld.

In redelijk korte tijd is het diploma te behalen d.m.v. leuke motiverende oefeningen