Toon Ghys

Handige cursus, mooi opgebouwd. Blind typen vlot aangeleerd.

Monique

Goede cursus, leuke uitdaging voor de kinderen. Leren zo typen en de wereld ontdekken.

Lieve

Fijne typecursus, doet wat beloofd wordt!

Veronique de Roo

We zijn nu twee weken bezig met de cursus, mijn zoon van 10 jaar vindt het geweldig. Hele fijne en leerzame cursus en ook erg leuk met de quizvragen erbij.

Aniek de Vette

Leuke en overzichtelijke typecurcus! Je leert eigenlijk heel snel!

J.

Geweldige type cursus, verdiend een dikke 10. Motivatie is altijd nodig om een type cursus te volbrengen.

An

Een leerrijke, uitnodigende, interactieve cursus!

lAURA

Het een leuke ervaring om een resi te maken èn dat je nog kan leren blind typen op een leuke manier!

Jordy Veenstra

Ik ben een 'oude rot' en heb op 11 jarige leeftijd in 2004 mijn type diploma gehaald bij Pica. De cursus ging stap voor stap en ik had op geen enkel moment het idee dat het te snel of te langzaam... Ik ben een 'oude rot' en heb op 11 jarige leeftijd in 2004 mijn type diploma gehaald bij Pica. De cursus ging stap voor stap en ik had op geen enkel moment het idee dat het te snel of te langzaam ging. Na het halen van mijn type-diploma heb ik 5 jaar later mijn snelheid weten op te voeren tot 485 aanslagen per minuut! Een type cursus bij Pica is iets waar ik tot de dag van vandaag nog profijt van heb gehad. Ik kan het iedereen aanbevelen en het is zeker een nuttige skill om te hebben vandaag de dag.

Arne Koppert

Super we zijn er goed tevreden over!