Je aankoop wordt beschermd

Onze dochter heeft haar type vaardigheid goed kunnen ontwikkelen.

Prima cursus, welke mijn zoon met veel plezier heeft gedaan.

Antwoorden op vragen waren niet bevredigend.
Meestal een zelfde soort antwoord van meer proberen. Niet echte tips gekregen.

Reactie Picatypen:

Dank u voor uw feedback. Onze typecoaches nemen uiteraard de tijd om de cursisten met goede antwoorden, tips een aanwijzingen verder op weg te helpen. We zien dat de typecoach behoorlijk uitgebreide reacties op uw vragen heeft gegeven. Herhaling is inderdaad vaak afdoende, blind leren typen is een vaardigheid, hoe meer er geoefend wordt hoe meer de letters worden geautomatiseerd. Telefonisch contact was ook mogelijk geweest, indien u aan de extra aanwijzingen in de chat niet voldoende had.

R.H. Hendriksen

Onze dochter heeft de cursus eigenlijk helemaal zelfstandig kunnen doen.
Dat is voor een meisje van 9 heel knap.
programm zit denk ik goed in elkaar.

De cursus was leuk en prima voor elkaar. Ik zou het anderen zeker aanraden.

Michel heeft de typcursus in ongeveer 9 maanden gehaald. Hij heeft het op zijn gemak gedaan, thuis en op school ! Op school inloggen en dan als extra taak fijn oefenen. Dat was ideaal !

Dargel de Boer

Leuke en leerzame cursus, goede feedback vanuit de organisatie. Snelle reactie bij vragen. Het kind kan in zijn eigen tempo de lessen maken. De lessen zijn goed te doen.

Leuke cursus om te doen . !! Makkelijker voor kinderen met dyslexie, goede duidelijk en vergrote letters.

Ingeborg Schout

Prima te doen, wel jammer dat ze toch verder komen als ze target niet halen........ ad kant ook wel demotiverend als het niet lukt! Verder leuk opgezet en leerzaam ook nog!