Picatypen

Picatypen Ook benieuwd naar feedback over de webshop Picatypen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2679
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Picatypen met 8.4/10. Gebaseerd op 2679 ervaringen.

Zeer slecht (2/10)

Reactie Picatypen:

Dank u voor uw review. Inmiddels is er mailcontact met u geweest en hebben we uitgelegd dat er wel degelijk genoeg geoefend wordt. Iedere oefening kan zo vaak gemaakt worden als nodig is en indien de doelen niet gehaald worden bij de dagopdracht wordt er automatisch een herhalingsdag aangeboden met extra oefeningen op hetzelfde niveau. Jammer dat u tijdens de cursus geen contact met ons heeft opgenomen, dan hadden we u hier verder uitleg over kunnen geven. Voor de typecoach was er geen aanleiding om te denken dat het typen niet goed ging, uw zoon haalde steeds netjes de doelen en heeft de cursus met een mooi diploma kunnen afronden.

Score voor Picatypen:1/5
Zou u ons aanbevelen?Nee

Cursus is veel te kort geworden. een paar jaar geleden was de cursus veel uitgebreider, met een boek erbij (en dus duurder). hiermee heeft één van onze kinderen goed typen geleerd. .
nu is eea helemaal uitgekleed, verkort en voordeliger geworden, het is een slap aftreksel geworden van de oorspronkelijke cursus. onze zoon heeft de huidige cursus gedaan en niet goed leren typen..
er wordt niet genoeg geoefend, juist door veel te oefenen automatiseer je het typen en blijft het goed hangen. .
doordat het lekker voordelig is, volgen vast meer kinderen de cursus, maar echt goed leren typen lukt niet met deze korte cursus.

Julia

Prima training voor de kids. erg leuk en zeker ook het 'contact' met in ons geval een dame die bram vragen stelde en motiveerde. nog steeds blij dat we dit gedaan hebben:).

de Leeuw

Onze laatste van zes kinderen heeft bij jullie ook zijn type diploma gehaald. net als alle anderen heeft hij het ook in een keer gehaald. alle maal dus bij pica typen. zes keer een diploma. .
de kinderen hebben dit allemaal leuk gevonden. natuurlijk de een meer enthousiast als de ander. in de loop der jaren is er dan ook wel wat veranderd in de cursus. wij als ouders hebben de laaste misschien wel de leukste gevonden. zo'n reis over de wereld. naast het typen werden er ook andere dingen geleerd. leuk en mooi meegenomen..
als we nog meer kinderen hadden zouden die zeker ook de pica typen voorgeschoteld krijgen.

Maaike Polko-Gravemaker
Goed (8/10)
Maaike Polko-Gravemaker
Score voor Picatypen:4/5
Zou u ons aanbevelen?Ja

Prima cursus, overzichtelijk en fijn te gebruiken voor kinderen.

Janssen
Goed (8/10)
Janssen
Score voor Picatypen:4/5
Zou u ons aanbevelen?Ja

Fijne cursus, op een leuke manier spelenderwijs leren typen.

Ilonka

Picatypen is een leuke manier voor kinderen om te leren typen. laagdrempelig, waarbij ze op hun eigen niveau kunnen typen.

Picatypen 1 beoordeling

Leuk met de quizen ,fijn dat je een begeleider toegewezen krijgt waar je een bericht naar kan schrijven,als je iets niet weet/lukt,dat er ook weer snel reactie op komt.

Rob van Wilgenburg
Prima (7/10)
Rob van Wilgenburg
Score voor Picatypen:3.5/5
Zou u ons aanbevelen?Ja

Tobias heeft de hele cursus voornamelijk zelfstandig gedaan. wat dat betreft heel goed dat dit mogelijk is en ook werkt.

Mathijs de Jong

Het doel van een typ diploma voor sofie is uiteindelijk gehaald. het heeft wel wat hangen en wurgen gekost om sofie gemotiveerd te houden.

Marion de Groot

Ik ben zeer tevreden over pica typen en zou het iedereen aanraden. de cursus is super leuk om te doen en daarnaast leert je kind ook nog allerlei zaken over de wereld en landen die hij bezoekt. mijn zoontje dacht dat het gewoon een programma op internet was, maar toen hij zijn doelen niet haalde, werd hij hier door de 'jufjes' van pica typen op aangesproken dmv chatberichtjes. toen dacht hij nog steeds met een robot van doen te hebben, tot deze 'jufjes' ineens een mail naar mama stuurden om me op de hoogte te stellen van het feit dat hij de chatberichtjes negeerde en dat het niet zo goed ging. in overleg is hij toen een stuk terug gezet in de cursus waarna hij gemotiveerder dan ooit was aangezien hij wist dat hij in de gaten werd gehouden hahaha.

Bedrijfsinformatie

De typecursus voor kinderen met superveel weetjes!

Maak een wereldreis en ontdek de leukste weetjes over o.a. landen, mensen en dieren.

In twaalf weken leer je razendsnel en foutloos typen met tien vingers.

Al meer dan 250.000 kinderen hebben bij Pica Typen een typediploma behaald.
Adres
Koningsweg 66