Geweldige cursus! Beide kinderen hebben met veel plezier de cursus gedaan en kunnen nu heel goed typen. Ook super begeleiding, snelle reactie op vragen en zeer duidelijke aanwijzingen. Ook de...

Ik doe deze cursus en het echt heel stom en saai.

Reactie Picatypen:

Wat jammer dat je de cursus niet zo leuk vindt! We hebben ons best gedaan om de oefeningen en lessen voor iedereen zo leuk mogelijk te maken. Wel even doorzetten hoor, dan heb je straks een mooi diploma én een vaardigheid waar je de rest van je leven nog een hoop plezier van zult hebben.

Onze dochter heeft haar type vaardigheid goed kunnen ontwikkelen.

Prima cursus, welke mijn zoon met veel plezier heeft gedaan.

Antwoorden op vragen waren niet bevredigend.
Meestal een zelfde soort antwoord van meer proberen. Niet echte tips gekregen.

Reactie Picatypen:

Dank u voor uw feedback. Onze typecoaches nemen uiteraard de tijd om de cursisten met goede antwoorden, tips een aanwijzingen verder op weg te helpen. We zien dat de typecoach behoorlijk uitgebreide reacties op uw vragen heeft gegeven. Herhaling is inderdaad vaak afdoende, blind leren typen is een vaardigheid, hoe meer er geoefend wordt hoe meer de letters worden geautomatiseerd. Telefonisch contact was ook mogelijk geweest, indien u aan de extra aanwijzingen in de chat niet voldoende had.

R.H. Hendriksen

Onze dochter heeft de cursus eigenlijk helemaal zelfstandig kunnen doen.
Dat is voor een meisje van 9 heel knap.
programm zit denk ik goed in elkaar.

De cursus was leuk en prima voor elkaar. Ik zou het anderen zeker aanraden.

Michel heeft de typcursus in ongeveer 9 maanden gehaald. Hij heeft het op zijn gemak gedaan, thuis en op school ! Op school inloggen en dan als extra taak fijn oefenen. Dat was ideaal !

Dargel de Boer

Leuke en leerzame cursus, goede feedback vanuit de organisatie. Snelle reactie bij vragen. Het kind kan in zijn eigen tempo de lessen maken. De lessen zijn goed te doen.