Je aankoop wordt beschermd

Eduard Jansen

Onze zoon (10 jaar) heeft met veel plezier de cursus met goed gevolg doorlopen. De opzet motiveert vanzelf. De reactie van de coach is opbouwend. Een aanrader dus.

Johannes

Was een leuke cursus en hij heeft goed leren typen

Een leuke manier van typen leren, vooral de filmpjes.
De losse woorden waren erg lastig, veel en moeilijk (onbekend), dat vergde veel doorzettingsvermogen.

Duidelijk, leerzaam en ook heel spannend.

De cursus is heel goed te doen. Eigenlijk te makkelijk vond ik. Ik bedoel daarmee dat je met backspace kunt werken en dat maakt dat je je doel makkelijk kunt halen.

monique

Onze dochter vindt het leuk om te starten met de typecursus. na een maand begon ze het moeilijker te vinden om door te zetten. Door de opzet van jullie heeft ze het wel mooi weten af te ronden. Een...

Leuk! Maar mijn dochter (groep 7) vond het na 6 weken toch wel erg moeilijk, zoveel aanslagen per minuut en praktisch foutloos.

Reactie Picatypen:

Dank u voor uw feedback. De vaardigheid wordt geleidelijk opgebouwd, maar uiteraard zijn we ons ervan bewust dat niet alle kinderen hetzelfde zijn en voor de een deze opbouw wat te snel kan gaan. In overleg met de typecoach kunnen de doelen altijd aangepast worden, tevens kunnen de kinderen de oefeningen herhalen zo vaak als nodig is om de doelen te behalen. Zelfs bij de eindopdracht verwachten we niet dat deze foutloos is, het doel is 99% van het totaal aantal aanslagen, wat nog 6 foutjes zijn. Onze ervaring leert ons dat dit zeer goed haalbaar is en ook uw dochter heeft de cursus keurig afgesloten met een mooi diploma en een levenslange vaardigheid.

Leuke en leerzame cursus.

Het is een erg leuke en goed zelfstandig te doen.

Marleen Geurts de Wit

Ik vond het een fijne typcursus!! Geen op of aanmerkingen over!