Evi Aernouts

Goede ondersteuning en aanmoediging!

We vonden de woorden soms erg moeilijk.. voor de rest vond onze zoon de nauwkeurigheid best moeilijk

Vries

Leuke cursus. Je moet wel heel zelfstandig kunnen werken

Corieke Keereweer

Slecht. Mijn kinderen raakten erg gefrustreerd van het moeten herhalen. De begeleiding is niet adequaat omdat niemand ziet hoe je kinderen typen, alleen welke fouten ze maken. Voor kinderen die de... Slecht. Mijn kinderen raakten erg gefrustreerd van het moeten herhalen. De begeleiding is niet adequaat omdat niemand ziet hoe je kinderen typen, alleen welke fouten ze maken. Voor kinderen die de eindstreep net niet halen is er niets te 'winnen'.

Reactie Picatypen:

Dank je voor je feedback. Bij een online cursus is het voor ons inderdaad lastig om te zien hoe de kinderen typen, dat is meer een stukje verantwoordelijkheid van de ouders. Die kijken immers mee.... Dank je voor je feedback. Bij een online cursus is het voor ons inderdaad lastig om te zien hoe de kinderen typen, dat is meer een stukje verantwoordelijkheid van de ouders. Die kijken immers mee. Herhalen is juist de kracht van het automatiseren van de letters. Hoe meer er geoefend wordt hoe beter de letters in het geheugen komen, dat zal bij iedere andere typecursus niet anders zijn. Fijn dat de cursus is afgerond met een mooi diploma en een levenslange vaardigheid!

Wouter

Geweldig, maar je moet wel discipline hebben. Het is echt een ideale en snelle manier om blind te leren typen. Laagdrempelig en leuk.

Susanna

Gedegen cursus, thema en opzet sprak onze zoon erg aan, leuk zo’n rondreis over de wereld met filmpjes en quizjes. Onze zoon ging heel snel in het begin, daarna stukken langzamer. Vooral de eerste... Gedegen cursus, thema en opzet sprak onze zoon erg aan, leuk zo’n rondreis over de wereld met filmpjes en quizjes. Onze zoon ging heel snel in het begin, daarna stukken langzamer. Vooral de eerste ‘droge’ oefening bleef hij vaak op hangen, met die random combinaties van letters (dus niet-woorden). Het zal erbij horen, maar het uitzichtloze van steeds niet de strenge normen halen was heel desillusionerend en heeft ertoe geleid dat hij enkele maanden bijna niet wilde typen. Ik dacht dat hij het op zou geven. Hij had er veel stress van. Jammer, omdat hij nog maar 5 lessen moest.
Uiteindelijk hebben we hem ‘aan de hand’ moeten nemen (dus er steeds naast gaan zitten) om ervoor te zorgen dat hij in ieder geval oefende (ook al volbracht hij de taken niet op het vereiste niveau). Beetje moeizaam allemaal.
Onze zoon was 9 toen hij de cursus deed.

Igor

Zeer goede opgebouwde cursus.

Charlotte

Snelle en leuke typecursus!