Anita

Leuke cursus, toegankelijk en leerzaam

moeder van Iris

Met volle moed begonnen aan het typen, vlak voor de zomervakantie gestart, soms zat het wat tegen, maar uiteindelijk heeft ze de cursus goed en snel doorlopen. In ongeveer 3,5 maand het einddoel... Met volle moed begonnen aan het typen, vlak voor de zomervakantie gestart, soms zat het wat tegen, maar uiteindelijk heeft ze de cursus goed en snel doorlopen. In ongeveer 3,5 maand het einddoel behaald. Als er een keer een doel niet gehaald werd, werd de dag erna het land overnieuw gedaan. Leuke filmpjes en weetjes. Wat leuk was om te zien dat na ieder continent te hebben afgerond de nauwkeurigheid en de snelheid toenam.
Nu, ruim een maand na het behalen, heeft ze er erg veel plezier van en maakt er dagelijks gebruik.

Mooie en goede cursus, opgeknipt in brokstukken die precies goed van omvang zijn voor een kind van 11 jaar

De typecursus van Pica Typen is een aanrader. Duidelijk, overzichtelijk en goed te volgen. Wij zagen onze zoon met sprongen vooruit gaan! Super fijn...

Nick wisker

Hij liep op explorer vaker vast dan op chrome.

Duidelijke, kindvriendelijke cursus.
Goedkoop

Twee oudere kinderen hebben andere type cursus gedaan. Pica typen heeft veel kortere opdrachten en minder begeleiding. Bij andere cursus kreeg je mail als er te weinig frequent werd getypt. Miste... Twee oudere kinderen hebben andere type cursus gedaan. Pica typen heeft veel kortere opdrachten en minder begeleiding. Bij andere cursus kreeg je mail als er te weinig frequent werd getypt. Miste dit wel. Ook eind type snelheid ligt hierdoor lager

Reactie Picatypen:

Dank u voor uw review. De eis voor het diploma is 120 aanslagen per minuut. Uw zoon heeft de cursus afgesloten met een snelheid van maar liefst 167 aanslagen per minuut en zit dus een eind boven het... Dank u voor uw review. De eis voor het diploma is 120 aanslagen per minuut. Uw zoon heeft de cursus afgesloten met een snelheid van maar liefst 167 aanslagen per minuut en zit dus een eind boven het gestelde doel. Een prima prestatie! We zien geen grote gaten tussen het maken van de oefeningen, dus geen aanleiding om hierover te mailen. Verder zien we dat de typecoach meerdere keren tussendoor extra aanwijzingen gegeven heeft, maar vinden het jammer dat u blijkbaar andere verwachtingen had. We zullen dit meenemen in de verdere ontwikkeling.

Te lange cursus. Iets meer inkorte.
Onderwerpen zijn leuk.