Elst

2 kinderen leren typen. Ging vlot en was een leuk programma.

Hofman

Soms zeer frustrerend

Reactie Picatypen:

Dank je voor je review. Je gaf aan dat je de mogelijkheid miste om eerder gemaakte oefeningen nog eens te maken. Na een pauze kunnen we ons voorstellen dat het nodig is om even wat te herhalen, die... Dank je voor je review. Je gaf aan dat je de mogelijkheid miste om eerder gemaakte oefeningen nog eens te maken. Na een pauze kunnen we ons voorstellen dat het nodig is om even wat te herhalen, die mogelijkheid bieden we dan ook. De typecoach kan dat in orde maken en de oefeningen binnen iedere module kunnen ook zo vaak als nodig is herhaalt worden. Wat jammer dat dit niet tijdens de cursus even aangekaart is, dan hadden we dat uiteraard in orde gemaakt. Je zoon heeft de cursus afgerond met een zeer goed resultaat! We wensen hem veel plezier van de aangeleerde vaardigheid.

Koopman

Hartstikke leuke cursus, maar de lat ligt wel hoog wat betreft het maken van fouten.

Reactie Picatypen:

Dank je voor je review! Fijn dat de cursus bevallen is. We hanteren 99% nauwkeurigheid, het is wel van belang dat de kinderen netjes leren typen. In overleg kan de snelheid aangepast worden, zodat... Dank je voor je review! Fijn dat de cursus bevallen is. We hanteren 99% nauwkeurigheid, het is wel van belang dat de kinderen netjes leren typen. In overleg kan de snelheid aangepast worden, zodat de kinderen zich kunnen focussen op de nauwkeurigheid. Er mogen nog 6 foutjes gemaakt worden, waarbij de Backspace ook nog 5 keer gebruikt mag worden. Dit is over het algemeen goed haalbaar.

Richard de Jong

Positief, alleen onze zoon is er veel te lang mee bezig geweest.

van der Pluijm

Hele leuke goede cursus. Goede afwisseling door de filmpjes en de quiz tijdens elke les. Mijn zoon heeft het met veel plezier geleerd.

AM

Vlot bruikbare module, leuke afwisseling met filmpjes en weetjes over de landen, je ziet nog wel je handen (itt sommige andere methodes) maar verder typen ze wel goed blind.

Robert Oppelaar

Goede online optie om kids typen te leren.

Lieselotte

Top! Op een leuke manier leren typen.

E

Onze dochter vond de cursus leuk om te doen