Grappig dat ik als moeder in 1990 zelf dezelfde cursus heb gedaan, heel leuk om te zien hoe jullie met de tijd mee zijn gegaan.
Leuk dat jullie de wereld daarbij gebruiken met weetjes en...
Leuk dat jullie de wereld daarbij gebruiken met weetjes en humor.
Mijn zoon vond het leuk, al moest hij ook wel echt aangespoord worden om door te zetten. De 12 weken is wel heel optimistisch om te halen. Ik denk dat er weinig kinderen zijn die dat binnen die tijd halen. Maar dat maakt mij niet uit. Het leert ze ook doorzettingsvermogen hebben.Goede prijs/kwaliteit verhouding in vergelijking met andere typecursussen.

Onze kinderen vonden de informatie tussendoor erg leuk. Ze waren gemotiveerd om iedere dag even te typen en moesten vaak lachen om de filmpjes. De stickers lieten wel vaak los, maar dat komt omdat... Onze kinderen vonden de informatie tussendoor erg leuk. Ze waren gemotiveerd om iedere dag even te typen en moesten vaak lachen om de filmpjes. De stickers lieten wel vaak los, maar dat komt omdat we de toetsen niet ontvet hadden (=tip) voordat we de stickers erop plakten. De kinderen vonden de communicatie met de digitale coach ook leuk.

Leon

Snelle manier om thuis snel te leren typen, we zijn tevreden!

Een geweldige typcursus, je leert niet alleen typen maar ook nog veel over de wereld. Zeker een aanrader!

Prachtig systeem met mooie plaatjes en ze leren ook nog topografie erbij. Desondanks moet er natuurlijk geconcentreerd getypt worden en moesten we haar regelmatig motiveren om door te gaan...heel... Prachtig systeem met mooie plaatjes en ze leren ook nog topografie erbij. Desondanks moet er natuurlijk geconcentreerd getypt worden en moesten we haar regelmatig motiveren om door te gaan...heel blij dat ze het gehaald heeft.

Hij deed het geheel zelfstandig,mhoefde mij er niet mee te bemoeien

Onze zoon had al eerder een deel van een typecursus gedaan en moest deze om medische redenen beëindigen. Het opnieuw starten met deze cursus gaf veel energie, omdat hij al een voorsprong had. Deze... Onze zoon had al eerder een deel van een typecursus gedaan en moest deze om medische redenen beëindigen. Het opnieuw starten met deze cursus gaf veel energie, omdat hij al een voorsprong had. Deze voorsprong wilde hij houden en deed zijn best. Heel fijn dat het ook beloond werd.

Nannette

Heel overzichtelijk en op een leuke en leerzame manier ingedeeld

Het was een zeer leuke manier om typen te leren en wat over de wereld.

Marianne

Prima typecursus. Makkelijk te volgen voor het kind.
Duurt niet te lang.