Geluk

Programma zit leuk in elkaar! Maar voor onze zoon was het nog n opgave, iets meer support van jullie kant had hij nodig gehad.

Tevreden klant

Superleuk, duidelijk en leerrijk

Lieve

Zeer handige opbouw, leren typen en ondertussen meer leren over natuur en landen!

Israe

Het was een leuke ervaring

lisa wijsman

Ik ben blij dat ik deze cursus ben gaan volgen, ik heb ook nog een goede tip voor de ouders : vraag aan je kinderen wat ze heel graag willen, vertel ze dat als ze de cursus gehaald hebben het als... Ik ben blij dat ik deze cursus ben gaan volgen, ik heb ook nog een goede tip voor de ouders : vraag aan je kinderen wat ze heel graag willen, vertel ze dat als ze de cursus gehaald hebben het als cadeau krijgen, ze hebben dan iets om naar uit te kijken en hebben dan misschien meer motivatie om ook echt elke dag te typen!!

Isabelle

Zeer goede cursus, mooi gemaakt en goed te doen

Janny

Alleen maar strijd met zoon. In het begin vond hij het nog leuk. Maar halverwege was het dagelijks strijd en gedoe, de sfeer in huis was verschrikkelijk.

Reactie Picatypen:

Dank je voor je feedback. Blind leren typen is zeker niet makkelijk, het vergt wat doorzettingsvermogen. Door de aangeboden oefeningen steeds goed te herhalen wanneer het wat lastiger wordt, worden... Dank je voor je feedback. Blind leren typen is zeker niet makkelijk, het vergt wat doorzettingsvermogen. Door de aangeboden oefeningen steeds goed te herhalen wanneer het wat lastiger wordt, worden de letters goed geautomatiseerd en krijgt je zoon het typen steeds beter onder de knie. Hij hoeft daardoor niet langer bezig te zijn, na een kwartier mag hij gewoon stoppen. De volgende dag kan hij de reisdag dan verder afmaken. We hopen dat hij nog even doorzet, dan kan hij de cursus straks afronden met een mooi diploma en een levenslange vaardigheid!

E. uit Tilburg

Leuke cursus gebaseerd op een reis om de wereld met filmpjes over het land waar een cursist zich bevindt.

Van rooij

Het was lastig om er doorheen te komen. Het zit qua programma goed in elkaar.

Daniëlle

Fijne cursus, alleen de eerste opdracht is vaak onmogelijk om te halen, gelukkig kan je hem wel overslaan.