KristalKira

Best wel leuk en leerzaam.

Leuke opzet. Wel zou het beter zijn, als het kan worden geimpleteerd, dat tussentijds gestelde doelen eerst moeten worden gehaald alvorens men verder kan. Nu kan het kind telkens toch een stap... Leuke opzet. Wel zou het beter zijn, als het kan worden geimpleteerd, dat tussentijds gestelde doelen eerst moeten worden gehaald alvorens men verder kan. Nu kan het kind telkens toch een stap verder maar loopt het tegen het eind tegen de type diploma voorwaarden aan.

Mooi en leerzaam programma. Ook erg uitdagend, leuk hoe de leerling alle landen door werkt!

Prima, cursus. Minder herhaling van het geen te leren zou prettig zijn voor kinderen als onze dochter die uitzonderlijk hoogbegaafd zijn.

Geweldige cursus! Beide kinderen hebben met veel plezier de cursus gedaan en kunnen nu heel goed typen. Ook super begeleiding, snelle reactie op vragen en zeer duidelijke aanwijzingen. Ook de... Geweldige cursus! Beide kinderen hebben met veel plezier de cursus gedaan en kunnen nu heel goed typen. Ook super begeleiding, snelle reactie op vragen en zeer duidelijke aanwijzingen. Ook de weetjes vonden de kinderen geweldig. Zeker een aanrader!

Ik doe deze cursus en het echt heel stom en saai.

Reactie Picatypen:

Wat jammer dat je de cursus niet zo leuk vindt! We hebben ons best gedaan om de oefeningen en lessen voor iedereen zo leuk mogelijk te maken. Wel even doorzetten hoor, dan heb je straks een mooi... Wat jammer dat je de cursus niet zo leuk vindt! We hebben ons best gedaan om de oefeningen en lessen voor iedereen zo leuk mogelijk te maken. Wel even doorzetten hoor, dan heb je straks een mooi diploma én een vaardigheid waar je de rest van je leven nog een hoop plezier van zult hebben.

Onze dochter heeft haar type vaardigheid goed kunnen ontwikkelen.

Prima cursus, welke mijn zoon met veel plezier heeft gedaan.

Antwoorden op vragen waren niet bevredigend.
Meestal een zelfde soort antwoord van meer proberen. Niet echte tips gekregen.

Reactie Picatypen:

Dank u voor uw feedback. Onze typecoaches nemen uiteraard de tijd om de cursisten met goede antwoorden, tips een aanwijzingen verder op weg te helpen. We zien dat de typecoach behoorlijk uitgebreide... Dank u voor uw feedback. Onze typecoaches nemen uiteraard de tijd om de cursisten met goede antwoorden, tips een aanwijzingen verder op weg te helpen. We zien dat de typecoach behoorlijk uitgebreide reacties op uw vragen heeft gegeven. Herhaling is inderdaad vaak afdoende, blind leren typen is een vaardigheid, hoe meer er geoefend wordt hoe meer de letters worden geautomatiseerd. Telefonisch contact was ook mogelijk geweest, indien u aan de extra aanwijzingen in de chat niet voldoende had.