Rosita Spruit

Ziet er leuk uit. Alleen mijn dochter vond het al vrij snel niet meer leuk.

Ilse

Mijn zoon was erg gemotiveerd om te starten. Hij oefende 5 keer per week. In het begin ging het vlot. Eens hij moest starten aan een nieuw werelddeel en de snelheid hoger moest, was zijn motivatie... Mijn zoon was erg gemotiveerd om te starten. Hij oefende 5 keer per week. In het begin ging het vlot. Eens hij moest starten aan een nieuw werelddeel en de snelheid hoger moest, was zijn motivatie wat weg. De quiz op het einde van elke dag vond hij ook fijn net zoals de filmpjes.

Een kind heeft veel zelfdiscipline nodig om de opdrachten te herhalen, als de doelen niet gelukt zijn. Ze kunnen gewoon verder met het volgende level. Het is niet aantrekkelijk om de opdrachten te... Een kind heeft veel zelfdiscipline nodig om de opdrachten te herhalen, als de doelen niet gelukt zijn. Ze kunnen gewoon verder met het volgende level. Het is niet aantrekkelijk om de opdrachten te herhalen, aangezien de opdrachten hetzelfde blijven. Het is een langdradige cursus. Blijkbaar niet voor mijn dochter geschikt. Mijn andere dochters hebben een andere cursus gevolgd, wat ik veel beter vond werken.

Audrey

Geweldig, wat een leuke en goede typecursus en ook nog eens hartstikke goedkoop. Zeer grote aanrader. Onze dochter van 8 heeft het binnen 2 i.p.v. 3 maanden gehaald en vond het ontdekken en... Geweldig, wat een leuke en goede typecursus en ook nog eens hartstikke goedkoop. Zeer grote aanrader. Onze dochter van 8 heeft het binnen 2 i.p.v. 3 maanden gehaald en vond het ontdekken en veroveren van de wereld heel leuk.

la Porte

Goede cursus, goed vol te houden en leuk! Hij begon super enthousiast en alleen halverwege (toen het even iets moeilijker werd) had hij wat meer aanmoediging nodig.

Kristel

Wij zijn zeer tevreden over Pica Typen. Onze tweelingzonen van 12 zijn er enthousiast aan begonnen en bleven enthousiast. Ze typten vrijwel dagelijks en rondden dan iedere keer 1 land af. Soms... Wij zijn zeer tevreden over Pica Typen. Onze tweelingzonen van 12 zijn er enthousiast aan begonnen en bleven enthousiast. Ze typten vrijwel dagelijks en rondden dan iedere keer 1 land af. Soms duurde dat 10 min, soms 30 min, als de oefeningen lastig waren en ze die een paar keer moesten herhalen. De cursus is leerzaam, met leuke weetjes en doet wat het belooft: na 10 weken hadden onze jongens hun diploma. Hun typevaardigheid is er echt flink op vooruit gegaan.

levi

Superleuk, en de quizzen zijn ook leuk en leerzaam.

Rick

Echt een hele leerzame typecursus als je kind iets ouder is dan kan deze zeker binnen 12 weken de cursus afronden

Otto

Werkt goed is wel een beetje makkelijk omdat je gewoon de doelen niet kan halen maar toch verder doen.

I love dogs

Ik vond het een leuke typcursus
En het is leuk dat het een wereldreis is en dat er elke reisdag een quiz bij zit