Marjolein

Heel toffe methode!

Eva Meijs-Berg

Ons kind heeft met heel veel plezier dagelijks geoefend met het typen.

S. Nohog

Fantastisch, een aanrader! Cursus is goed opgebouwd, weetjes en de wereldreis zijn goed en zorgvuldig gemaakt, kind heeft goed leren typen op een leuke manier.

Lianne van Staalduinen

De typecursus was oké, niet geweldig maar ook niet slecht.

Reactie Picatypen:

Dank je voor je review. Wat jammer dat je de cursus een lage score geeft, ondanks dat de cursus wel oké was en je zoon de cursus met een mooi diploma heeft kunnen afronden. We hebben je eerder deze... Dank je voor je review. Wat jammer dat je de cursus een lage score geeft, ondanks dat de cursus wel oké was en je zoon de cursus met een mooi diploma heeft kunnen afronden. We hebben je eerder deze week al een reactie gestuurd, waar helaas (nog) geen reactie op gekomen is. We hopen in ieder geval dat je zoon veel plezier van de aangeleerde vaardigheid zal hebben.

MP

Heel attent dat we de cursus een paar keer mochten verlengen omdat het motorisch moeilijk was voor mijn zoon.
Op het einde van de cursus ging het plots wel vlot.
Dus dit was een goede...
Op het einde van de cursus ging het plots wel vlot.
Dus dit was een goede motorische oefening naast het leren typen.

Ik vond de info en de filmpjes altijd heel interessant. En mijn zoon ook. Hij riep me af en toe om mee te lezen en mee te kijken naar de filmpjes dus ik ga er dan vanuit dat hij het zelf ook heel interessant vond.

Mijn zoon vond de 1e oefening met de 'nonsens'woorden vaak niet interessant en vond enkel de teksten interessant.

D. Sauter

Fijne typecursus die in eigen theepot afgerond kan worden.

Van Holst

Mooie duidelijke typecursus, waar ze goed en op een leuke wijzen leren typen.

Yvonne

Leuke reis over de wereld ook de afwisseling met weetjes en een quiz met type is motiverend.