Pean

De kids hebben een heerlijke week gehad. Top gedaan. Dit was het tweede jaar dat ze zijn geweest. Het zelfvertrouwen groeit met het jaar. Complimenten voor de zeilinstructeurs, die maken er een... De kids hebben een heerlijke week gehad. Top gedaan. Dit was het tweede jaar dat ze zijn geweest. Het zelfvertrouwen groeit met het jaar. Complimenten voor de zeilinstructeurs, die maken er een gezellige boel van.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Prima accommodatie. Goed materiaal om mee te zeilen en de maaltijden zijn echt prima verzorgd. Ga zo door!

Famke de Wit

Ongedwongen

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Combinatie tussen zeilen en spel

Dennis Fischer

In week 29 zijn onze beide zonen (11 & 13 jaar) voor het eerst op zeilkamp gegaan.
Het enthousiasme van de begeleiding bij aankomst maakt alles al direct zeer vertrouwd.
Onze jongens...
Onze jongens hebben ontzettend genoten en hebben de meest grootse en fantastische verhalen. Het weer zat natuurlijk ook ontzettend mee. Misschien iets meer wind....
Volgend jaar zeker weer bij Pean !!

Enthousiasme.

Dennis Fischer

Onze jongens...
Volgend jaar zeker weer bij Pean !!

Enthousiasme.

Rob Zeldenrust

Alweer een geweldige week waarin veel is geleerd, niet alleen van het zeilen, maar ook in sociaal opzicht. Sfeer erg goed en eten lekker, dochter(s) Aafke en Renske zeer enthousiast en gaan met de... Alweer een geweldige week waarin veel is geleerd, niet alleen van het zeilen, maar ook in sociaal opzicht. Sfeer erg goed en eten lekker, dochter(s) Aafke en Renske zeer enthousiast en gaan met de herfst weer.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Uitstekende kwaliteit in ieder opzicht, het bijbrengen zeiltechniek (scherp op kennis/kunde), maar ook het creeren van een goede sfeer en sociaal kader , waarbinnen de kinderen zich zeer positief... Uitstekende kwaliteit in ieder opzicht, het bijbrengen zeiltechniek (scherp op kennis/kunde), maar ook het creeren van een goede sfeer en sociaal kader , waarbinnen de kinderen zich zeer positief ontwikkelen.

J. Struiksma

Nynke heeft een topweek gehad. Goed georganiseerd, goed begeleid, leuke activiteiten. En lekker en goed eten.
Een prachtige plek met veel ruimte buiten.
Verbeterpuntjes: horren voor de...
Een prachtige plek met veel ruimte buiten.
Verbeterpuntjes: horren voor de ramen en betere wifi. Er zijn maar enkele Wifi momenten. Vind ik als moeder heel prima trouwens.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Prima eten en enthousiaste instructeurs!

Eric Rutten

Vanaf de aankomst een warm onthaal, zeer nette, mooie locatie, fijne instructeurs, mooie boten, leuk en leerzaam programma, zorgzaam voor de kinderen, informatief naar de ouders en belachelijk... Vanaf de aankomst een warm onthaal, zeer nette, mooie locatie, fijne instructeurs, mooie boten, leuk en leerzaam programma, zorgzaam voor de kinderen, informatief naar de ouders en belachelijk lekker eten(3 gangen menu was top)

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Communicatie, klantvriendelijk, hygiëne, super familiaire sfeer

Geweldig!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

De kwaliteit van de boot

Amber Hommes

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Ik heb een hele leuke tijd gehad. Dit was de tweede keer dat ik de Friese merentocht heb gedaan. Ik heb veel geleerd, lekker gegeten, het was een fijne groep (zowel bemanning als cursisten) en het... Ik heb een hele leuke tijd gehad. Dit was de tweede keer dat ik de Friese merentocht heb gedaan. Ik heb veel geleerd, lekker gegeten, het was een fijne groep (zowel bemanning als cursisten) en het weer was ook top - alleen een beetje te weinig wind… maar daar kan Pean niks aan doen natuurlijk.

oud instructeurs

Onze jongens hebben wederom genoten van hun zeilweek op Pean

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Boeiende communicatie via social media, goede kampsfeer