Pean

Femme Zijlstra

Alweer de 6e keer op zeilkamp bij de Pean en wederom een laaiend enthousiaste dochter (en ouders). Goed, gezellig en een uitstekende gemoedelijke sfeer. Groot pluspunt: zeer actief niet-roken... Alweer de 6e keer op zeilkamp bij de Pean en wederom een laaiend enthousiaste dochter (en ouders). Goed, gezellig en een uitstekende gemoedelijke sfeer. Groot pluspunt: zeer actief niet-roken beleid !

Gemoedelijk en Gezellig
Gedegen instructies
Anti-rookbeleid
Heerlijke 3 gangen menu's

Ivo Krikke

Een perfecte manier om het zeilen te leren; een hechte, plezierige plek waar je in je jeugd geweest moet zijn. Later zeg je tegen je (klein)kinderen: dat is de plek waar papa en mama hebben leren... Een perfecte manier om het zeilen te leren; een hechte, plezierige plek waar je in je jeugd geweest moet zijn. Later zeg je tegen je (klein)kinderen: dat is de plek waar papa en mama hebben leren zeilen :-)

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Goede organisatie, perfecte communicatie.

HGBS

Mijn kinderen vonden het vooraf erg spannend om te gaan, maar éénmaal aangekomen was het ijs snel gebroken en werd iedereen erg goed bij de welkomst spellen betrokken. Goede formule; meteen... Mijn kinderen vonden het vooraf erg spannend om te gaan, maar éénmaal aangekomen was het ijs snel gebroken en werd iedereen erg goed bij de welkomst spellen betrokken. Goede formule; meteen actie!.
Als ouder wil je dan gedurende de week graag een paar keer "om het hoekje gluren" om te zien hoe het gaat, maar kids hadden telefoon bij en als er iets zou zijn, zouden ze echt wel bellen. Geen bericht, goed bericht zullen we maar zeggen. En dat bleek ook zo te zijn. Kids kwamen super enthousiast terug. Zelfs mn dochter, die doorgaans haar enthousiasme niet altijd laat zien was erg happy en straalde, ondanks de vermoeidheid. Waarschijnlijk komen ze volgend jaar weer. Top gedaan!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Zie eerste vraag. Kids meteen goed opgevangen en onderdeel uit laten maken van de groep.
Ook zeer goed dat er naast het zeilen nog meerdere activiteiten werden georganiseerd en max een uurtje wifi per dag is prima!!

De mannen hebben weer een geweldige week achter de rug. De verhalen blijven bij vlagen nog komen over wat ze hebben gedaan en hoe ze het hebben ervaren.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Het is een echte zeilschool, waar het zeilen erg belangrijk wordt gevonden. Ondanks (relatief) veel ervaring is er nog veel geleerd. Sociaal wordt er goed met elkaar om gegaan en op elkaar gepast.... Het is een echte zeilschool, waar het zeilen erg belangrijk wordt gevonden. Ondanks (relatief) veel ervaring is er nog veel geleerd. Sociaal wordt er goed met elkaar om gegaan en op elkaar gepast. En natuurlijk lekker, gevarieerd en gezond eten!

Bert Lejeune

Kinderen zijn vol enthousiasme, met veel verhalen (ook liedjes) en doodmoe thuisgekomen. Een zeilkamp zoals een zeilkamp hoort te zijn!

Troelstra Aquacultuur B.V.

Onze kinderen Ayanna voor vierde keer bij jullie en Djamilla voor tweede keer bij jullie Troelstra, top week gehad. En wat een fijne coaches Martijn en Treske, die straks met Sneekweek in Spanker... Onze kinderen Ayanna voor vierde keer bij jullie en Djamilla voor tweede keer bij jullie Troelstra, top week gehad. En wat een fijne coaches Martijn en Treske, die straks met Sneekweek in Spanker gaat zeilen. Goed eten en heerlijk gezeild en ook de bonte avond en spelletjes vonden ze geslaagd. Een big smile op de gezichten zagen we op de diverse foto's van alle kids trouwens. Ga zo door! Ayanna vertelde ook dat er wat zaken waren veranderd die zij fijn vond. Het slapen was wat minder, niet door de kamer, ze hadden geloof ik zelfs airco maar toch van de andere dames die laat aan het praten waren, maar dat hoort er ook weer bij als je in een groep leeft. Ook goed voor ze om je te kunnen schikken, wel wel opgetreden door de nacht wacht begreep ik.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

De interactie en inlevendheid naar de kinderen en het enthousiasme tot aan het laatst ook zaterdagochtend! En coaches voor kids zijn een team!

Ellen lejeune

Alle 3 de meiden weer een geweldige week gehad!

Leren en plezier

Familie Roelofs

Onze zoon heeft een super week gehad. Heel veel geleerd, veel plezier gehad en wilde nog niet naar huis. De leiding was top.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Heel goed georganiseerd en goed materiaal en gezond eten

Rinze Anne van der Sluis

Onze dochter heeft een prachtige zeilweek gehad bij Pean.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Pean voelt heel getrouwd aan. Veel aandacht voor het kind, leuke leiding en een prachtige locatie!

Ruben Dekeyser

Zeer fijne en professionele zeilschool. Onze zoon heeft zo veel bijgeleerd op vlak van verfijning. Ook zeer fijn dat er inbreng gevraagd wordt van de cursisten. Was de eerste keer maar zeker voor... Zeer fijne en professionele zeilschool. Onze zoon heeft zo veel bijgeleerd op vlak van verfijning. Ook zeer fijn dat er inbreng gevraagd wordt van de cursisten. Was de eerste keer maar zeker voor herhaling vatbaar!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

zeer professionele lesgevers die rekening houden met de wensen van de cursisten. Zeer enthousiaste ploeg zodat de deelnemers (ook uit België!) zich direct welkom voelen