Pean

Caroline

Onze dochter (Loïs, 9) heeft een tóp-week gehad. Leren zeilen en veel vertier en plezier aan wal. Super lieve en leuke begeleiding.
"Hoi mam, was zó gaaf...
"Hoi mam, was zó gaaf heb-jullie-niet-gemist-en-mag-ik-volgend-jaar-weer?"

Judith Regnery

Een actief gezellig kamp! Met aandacht voor elk kind.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Zeer goed vers eten, waar veel aandacht aan is besteed! En er wordt ook op gelet dat de kinderen eten.
Lieve begeleiding, aandacht voor sociale aspect.
Sportieve no nonsense beleid met...
Lieve begeleiding, aandacht voor sociale aspect.
Sportieve no nonsense beleid met zeilen en de avond spellen.

Arnold

De ontvangst bij aankomst is al een ervaring, je wordt persoonlijk opgevangen al voor je parkeerd.
De leiders/trainers doen er alles aan om de kinderen goed op te vangen en op hun gemak te stellen.
Professioneel maar wel met persoonlijke aandacht.
Je kunt er ook boten huren, goed materiaal.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Geweldig leuk en enthousiast team
Goede begeleiding
Veilige omgeving en verblijf
Flexibel, kinderen kunnen intern en extern meedoen.

M. Janknegt

Professioneel en gezellig.
Veelzijdigheid in het kiezen van het boottype.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Elk jaar komen de kinderen laaiend enthousiast terug van een week zeilkamp.

C. Droppers

Onze zoon heeft weer een top week gehad. Veel geleerd van zowel praktijk als theorie en leuke avondactiviteiten. Bij het ophalen kwam direct de vraag "mag ik volgend jaar weer?".

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Goede sfeer, instructeurs zijn niet alleen bij hun eigen lesgroepje betrokken maar kennen ook de andere kinderen bij naam, professioneel en toch gemoedelijk.

Meeder

Onze dochter heeft een super top week gehad. Ze is weer enthousiast teruggekomen van een mooie, gezellige en indrukwekkende week. Ze heeft goed geleerd een pico te bevaren. Het eten , de sfeer, de... Onze dochter heeft een super top week gehad. Ze is weer enthousiast teruggekomen van een mooie, gezellige en indrukwekkende week. Ze heeft goed geleerd een pico te bevaren. Het eten , de sfeer, de spelletjes, de gekwalificeerde en enthousiaste instructeurs en de mooie locatie zorgen voor een perfecte zeil en fun week. Met de groep worden nu al weer plannen voor het volgende jaar gemaakt.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Er wordt gezorgd dat iedereen op z'n gemak is.

Ferry van Laatum

Goede zeilschool, kinderen komen enthousiast terug! Leuk kamp met thema als rode draad. Goed opgeleide staf en goede zeiltechnische begeleiding tijdens de week! De juste basis om te leren zeilen... Goede zeilschool, kinderen komen enthousiast terug! Leuk kamp met thema als rode draad. Goed opgeleide staf en goede zeiltechnische begeleiding tijdens de week! De juste basis om te leren zeilen voor iedereen die dat wil.

Goed opgeleide staf
Doordacht kamp
Redelijke kampregels
Er wordt goed voor de kinderen gezorgd (eten, slapen, aandacht, enz)

Michiel

Heel goed

Leuke sfeer, hoog niveau

Ik ben voor de derde keer naar Pean geweest.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

goede sfeer, lekker eten, goede begeleiding

Klinkt goed. Zeilen was top. Ook goed: beetje strak regime. Wellicht wel wat kinderachtig program voor kids bijna twaalf. En was er geen dagelijks fruit?